OT Ledsen
Första tecknet på att olycka hade skett fick jag då min arbetskompis som skulle gått natten ringde o sa att de var på väg till Lycksele Lasarett. Deras son hade varit inblandad i en singelolycka…
Har nu fått veta att hans tjej var allvarligt skadad… hade fått hjärt o lungräddning på plats och ambulanshelikopter till Umeå Univeritetssjukhus…
2 stycken hade de fått skära loss från bilen… det var visst nästan inget kvar av bilen…
Varför måste ungdommar tokköra när de precis fått körkort? Förstöra livet för sig o andra….
Mia//

NN gick bort igår vid 23-tiden pga skadorna hon fick!

Mia//

uch vad hemskt!! hur gammal blev hon ? :(
tröstkramar!

Usch jag beklagar gumman. Tänker på dig.
Stor tröstkram.
*tröstkram* :(
Så otroligt tragiskt :(
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

tragiskt.. jag beklagar.
Qui dormit, non peccat

#2 Hon blev bara 16!
Även grabben har flugits till Umeå.Hjärnan har svullnat, punkterad lunga o båda armarna brutna… ligger nersövd… läget fortfarande kritiskt.
Och med de andra 2 i bilen säger jag som jag har sagt hela dagen… inga nyheter… bra nyheter!
Mia//
Åh fy fan. När jag får körkort skall jag alltid "kärringköra". Förstår mig inte på alla som kör fort och oförsiktigt.
*hugs*
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

#8 ja akta dig för att köra som en karl för då kommer du definitivt hamna i diket..
Qui dormit, non peccat
åh gud vad hemskt! hoppas dom andra klarar sig iaf..
*tröstkramar*

De som satt i baksätet klarade sig med blåmärken och chock…
Mia//
Jag hörde om det där igår.. En vän till mig kände tjejen. Så tråkigt att sånt händer! *Tröstkramar*
Usch vad tråkigt.. Beklagar verkligen sorgen. :(