blocket-råtta
En råtta som skulle vilja ha kompisar, nån som kan ta en till?
Jag skulle kunna ta henne, eller ja snarare min kompis. om det går att fixa transport till örebro.
#0, 1 Jag har kontaktat henne. Men råttan är såld.
Hoppas hon slipper sitta själv : )
jag köpte henne för en billig peng, men hon var inte ensam som jag trodde. hon bodde med en annan naken råtta som de skulle lämna tillbaka till uppfödaren.
nu skuttar hon omkring med mina två andra råttisar och leker som bara den, konstigt nog blev alla tre pang poff hyper sociala :O :D
Vad kul att hon fick det bra : )
hon verkar ha haft bra inflytande på dina förra råttor också :) Kul att det gick bra
Jag köpte den nakna råttan :) Hon var nämligen såååå söt.. :)
hon va sjukt söt, men kunde inte ta henne också då det e stor skillnad på att ha fyra ist för tre, egentligen fick jag inte köpa någon till för min sambo men han föll för henne direkt! 
så det blev hans lilla råtta som han döpt till flikkan 
men han e glad, å hon e glad å jag e glad, samt hennes bur kompisar som verkar avguda henne 
#8 vad är det som blir så mycket större skillnad med att ha 4 råttor istället för 3? :p märkte ingen skillnad när jag köpte min 4e ;) fast fattar iofs att man inte kan ha hur många som helst, tänkte bara om du hade ngn specifik anledning^^
måste då ha en större bur samt att de blir ju mer burmatrialskonstnader och så har jag lovat min älskade att inte köpa fler på ett tag … så vill ju inte bryta det löftet men det går ofta att flirta lite me honom om jag vill ha någon mer, men känner att jag vill ha tid till alla då jag jobbar en hel del. men kanske senare mot hösten då jag börjar plugga igen :)