Sid & Johnny!
Igår hämtade jag mina allra första råttor. Pirrigt var det, men Malin som har fött upp dem var jättetrevlig och råttorna var sötare än vad jag hade vågat tänka mig. Två superbusiga killar fick följa med hem, som jag hade tingat några veckor tidigare. På tågresan hem satt de innanför min t-shirt (dum nog som jag är hade jag bara tagit på mig en t-shirt, det var kallt kan jag lova!) och myste. När jag kom hem fick de sitta i mitt knä, men tillslut blev jag så trött att jag var tvungen att gå och lägga mig. Men vaknade tididgt på morgonen, och sen dess har de suttit i min luva och knastrat (nu verkrar Johnny ha tröttnat dock, för han smet precis ner till databordet).
De är redan väldigt mammiga och söker sig till mig när vi sitter i tillexempel sängen. Jag älskar dem!
På bild: Johnny Råtten

Jag är jätteglad att mina sötpojkar kom till dig,för det syntes att du älskade dom ifrån första blicken du såg dom
Pussa och krama dom ifrån mig,och så kommer jag hålla utkick efter fler bilder på dom i denna tråden
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Supersöta
Tack Malin! Ja, de är verkligen gudomliga. Ligger och sover i min luva just nu :)
#5 va mysit min tös vill springa o leka hela dagen lång eller sova i hänmattan eller huset eller fågelbadet
Jaa, det är supermysigt! De har suttit där i 5 timmar nu, kikar fram ibland ^_^
#7 det var länge jag är ändå glad för jag har klippt klorna på henne
:)

Vad är dom för färger btw? Johnny blue elr mink? Sid black husky roan? Är inte så duktig på färger så gissar bara ;)
Johnny är blue, Sid är blue husky tror jag :) Malin får svara på det!
åh, så¨fina!
grattis!*
:D

Johnny är blå och den sid är en blu striped roan=)
Qui dormit, non peccat

Precis…Husmusen har helt rätt
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Åh, vilka finingar :*

Jätte fina :) Vill se fler bilder.
Jaa, meeer bilder :)