Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 628 ggr
Sweetheartno1
0

Pepparrot !

Kan rådisar äta pepparrot ?

//Sweetie

hus-musen
0

Hur menar du? Bara pepparrot tror jag inte att de äter=) Pepparrot bör de kunna äta utan problem om de bara är lite tillsatt i maten.

Qui dormit, non peccat

Sweetheartno1
0

Tänkte bara en liten bit pepparrot.. Tungan ute Hade det hemma och tänkte om kanske dom ville smaka ! Glad Men blev osäker och frågade här !

//Sweetie

Ratata
0

Pepparrot kan ju vara rätt starkt, om de mot förmodan smakar på den tror jag inte att det kommer uppskattas.

Nicciz
0

Mina äter pepparrot, fast här hemma används den som huskur. Glad

Sweetheartno1
0

#4 Är det mot förskylning  ? Glad

//Sweetie

hus-musen
0

#4 Blää äter de pepparroten utan något till??=)

Qui dormit, non peccat

Nicciz
0

#5 Pepparrot är bra för värk och förkylning, sägs lindra feber  och bra mot huvudvärk.

#6 Jag brukar riva den i allt man kan tänka sig. Lagar jag sjukmat river jag i uppkoket till tex ris och river över. Man kan blanda i smör avokado.. whatever.. MEN man måste oftast riva lite till en början för att vänja dem. Det luktar starkt med sting liksom

hus-musen
0

#7 Ja usch jag avskyr pepparrot.. mormor skulle alltid göra stark pepparotssås och starkt pepparrotskött.. Rynkar på näsan De gick inte att äta.. Enligt mig iaf=)

Men Remi gillar ju ren chili så han kanske äter pepparrot oxå!Får prova nån dag, lite hälsokurer är alltid bra=)

Qui dormit, non peccat