OT: Poängsystemet
Hej!
Jag var nyss "Ametist"
. Men helt plöttsligt har jag blivit av med 50 poäng. Jag har inte varit inne på någon annan sida här på iFokus, men ändå har jag fått minuspoäng.
Ska det vara så att man måste skriva i ett inlägg minst en gång varje gång man loggar in för att behålla sina poäng? :P Det är ju helkorkat tycker jag!
… poängen med detta inlägg är att jag inte fattar det :P
Bryr mig inte alls om mina poäng särskilt mycket eller så, jag blev bara så paff!
Är det BARA buggar med denna grej… eller?
Mvh Linn
Nu blev jag ametist igen… Det var iaf INTE min mening med detta inlägg ;)
jag hade också mycket problem med det där ett tag, jag kunde få massa minus helt utan orsak även fast jag var inne och skrev titt som tätt.
Min blogg: SweGizmo.se
Spelar poängen någon som helst roll?
nä det gör dom inte, bara ett sätt att se vilka som är aktiva. och kanske ett litet knep att försöka få igång folk att skriva mer. som en liten morot för dom som bryr sig om sånt.
Tycker inte heller att poängen spelar nån roll men som ladyinred sa, det kan sporra inte så aktiva medlemmar att kanske skriva mer :)
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Poängen är ett aktivitetsindex på hur aktiv en användare är. Vilket innebär att om jag inte är inne på ett tag och inte skriver något så sjunker mina poäng. Hur mycket är individuellt.
En del tycker att poängen är roliga och andra vill inte se dem. Man får inga fördelar om man har många poäng heller.
Qui dormit, non peccat
Hahahha dom lockar oss med morötter xD
Mvh Nathalie

Jag skiter också i poängen.. :) Men jag tycker att stenarna är fina! :P
Ja jag struntar nästan helt i det… jag finner det störande att systemet inte funkar :P Men jag gråter ju inte för att jag fått minuspoäng…

Tycker det är en kul ide med stenarna! Roligt att kunna se hur aktiv en människa är härinne, o kan säkert uppmuntra till mer skriv