Mina pojkar *bildtråd*
haha , skelögd ;), ploppar :) söta!
sööta
hihis å söt
det var tyvärr allt. kameran är så dålig så det blir många dåliga bilder o få bra

Dom är underbara båda två,sååå stora och välväxta
Enorm skillnad på dom i storlek sedan dom flyttade "hemifrån" 
Det syntes redan då att det skulle bli två stoooora dumbokillar 
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

söta killar=)
Qui dormit, non peccat
12# åhh det där e verkligen min dröm råtta!!! Uch vad jag vill ha en sån! Så himla fina färger <3

Jättefina killar var det! :D
"14, De växer o frodas. Om de får säga det själva är de hungriga hela tiden.

vad fina? :D hur stora är dom? :) kan råttor bli 30 cm?
#19. 30 cm??? inte vet jag. Mina är inte det i vart fall.
Jag har inte vägt dem på ett tag så jag vet inte hur mkt de väger. O mätt dem har jag aldrig gjort.

Han är oxå en himla välväxt kille?
Har du nån vikt på honom?
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Va söta :)
Vi vägde han och hans halv bror som också är från dig Malin :) då vägde Lurvas 460gram och Rambo 420gram fast det var i november som vi var hos vetrinären och Rambo har gått om Lurvas ^^- Ska nog själv ta o väga dom här i veckan :)
Bild på Lurvas som alltid lyckas se ut som en bebis men egentligen är en stor kille ^^
ska väga pojkarna ikväll. var som sagt ett tag sen sist
jesus vad stor han är. =) riktig tjockis. Eller luras pälsen lite. Hur gamla är dem?
Om jag minns rätt så är han o rambo födda i augusti :)

Hahahaha…Råttboll var verkligen passande smeknamn
Syns att han gillar mat
//Malin
Det ser dock värre ut än vad det är. Nu ligger de tätt i hop i buren o myser och knastrar. De är sååå söta