Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 410 ggr
Absinthe
0

Bur bytes eller säljes

Har en gallerbur som är ca H107 B100 D53. Jag skulle väldigt gärna vilja byta denna mot en Jennybur som finns i närheten här i Skåne.

Kan även tänka mig att sälja den, jag var i Malmö och hämtade denna buren, det tråkiga är att jag har ingen plats what so ever att placera den. Hade tänkt den som bebisbur eller tillfällig bur vid introduceringar men ja, den är svårplacerad i en redan trång lägenhet. Pris om den ska säljas vill jag diskutera, eller om ni har någon annan bur som är ganska så rejäl i storleken men kanske inte fullt så bred som denna kan jag också tänka mig att byta.

Tyvärr har jag ingen kamera hemma idag, ska försöka få tag i det under dagen så kan jag lägga in bild på buren, den är i väldigt gott skick, den är nästan lika stor som en voljär, fast på fel håll.. ^^. Blev lite chockad när jag såg den IRL för jag väntade inte mig att den skulle vara SÅ stor.

(Men tackar Zickan och hennes syster väldigt mycket för buren, även om jag inte kan placera den någonstans, vilket är synd, är en toppenbur annars!)

Absinthe
0

*putt* Stor bur tar upp stor plats, stor fin bur söker nytt hem, eller bytes..

Pma, eller mejla absinthe86@hotmail.com

Finns i Klippan i Skåne, där jag är bosatt (och alltid varit bosatt O_o)