2 burar bortskänkes
Jag har två burar H70 B70 D47 som bara står och skräpar mest, jag har haft ena gallret som påbyggnad på den andra så ena har hål i taket, men detta går att ha för om man bara fixar lite.
Båda burarna är välanvända, bottnarna är lite trasiga med hål i botten, men plastic padding kan fixa detta. Gallerna är lite rostiga men med stålborste och lite sprayfärg så kan de bli bra.
Båda burarna är gratis mot avhämtning i Klippan, tre mil utanför Helsingborg i Skåne. Tänkte om någon kanske är i akut behov av dem som tillfälliga burar är det en lösning. Och är där ingen som vill ha dem så slängs dem. =)
Skicka PM här eller skriv ett mejl till Absinthe86@hotmail.com
Bild kan ordnas vid intresse, välanvända men kanske inte hopplösa. =)
Åh, jag är så himla intresserad… Men så skulle jag behöva få upp dem till Stockholm :/

Vet du hur mycket det kan kosta att skicka en av dom på posten?
Den med hål upptill?

jag vill gärna se bild då jag ör lagom intresserad 
You can't spell Bitchy without Itchy

Att transportera är ju skicka med bussgods eller med posten, det tråkiga med bussgods är att det måste skickas från Helsingborg. Synd de inte är ihopvikbara för lättare ivägskickning.
Vet tyvärr inte redigt vad det kan kosta att skicka via posten, de är inga jättetunga burar, kolla på postens hemsida vettja.. ^^,
Glömde säga att på den med hål i taket saknas de här matkopparna på sidan också. =)
Jag ska gå och ta en bild på dem strax och lägga in.. =)

Jag behöver verkligen bur till min pojkvän i Stockholm… Får alltid improvisera när jag är där med råttorna :(

Skickar man som paket på posten kostar det max 330 kr skulle jag tro, och då räknar jag på 10 kg plus skrymmande kolli, även om jag inte redigt vet om det är skrymmande kolli.. =)
Man kan ju göra den lite mindre genom att lägga bottnen i gallret när man lindar kartong runt den..

Kan påpeka att den andra buren är något tyngre, vet dock inte varför, samma sorts bur.. =)

Okej. Jag ska kolla upp om jag har råd.. Den skulle vara helt perfekt att koppla ihop med min nuvarande bur =)

Om det är någon som ska åka från Skåne och uppåt mot Östergötland så säg gärna till :D

Eventuellt är buren med det söndriga taket bokad.. =)

Skulle du vilja lägga upp en bild på hur taket ser ut bara? =)

Haha, nu blev du jobbig.. ;P
Nejdå, vänta ett tag så fixar jag självklart det. =)
Jag är intresserad av en eller eventuellt båda.
Har en kompis som bor i helsingborg som kanske temporärt kan hålla dem.
Annars bor jag i malmö om du eventuellt ska hit någon dag.
Ska kolla med kompisen först, men jag återkommer.

Haha ska nog tillägga att den med gul botten är den som är i BRA skick i jämförelse med denna. (De har stått ute i snart ett år på balkongen, därav så mycket rost på denna som redan var lite smårostig när den ställdes ut. Men ja vill man lägga tid på att spraymåla efter att man kört med stålborste på gallret så kan den bli bra, haha man får väl se det från den ljusa sidan, gratis bur så får man lägga renoveringen själv. =)
Burarna kommer skrubbas innan de lämnar här såklart, tar bort gammal ståltråd osv. =) Första bilden är på hela buren och andra bilden blir på hålet i taket, och rostangreppet syns bra på den bilden också.

En gratis bur har ingen rost på sig… för gratis är gott och då klagar man inte på sånt :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Haha, ja de är gratis, tänkte att eftersom jag ändå skulle vilja slänga iväg dem så kanske någon behöver en extrabur istället för att de ska gå till spillo.. =)

Har du fått mitt senaste PM? =)

Japp, nyss svarat på det.. =)

Okaj, nu är den helaste buren, dvs den med gul botten bokad. =)
Finns den andra buren fortfarande kvar? Jag bor i hbg och är intresserad (:

Jag har fortfarande inte fått klartecken från Kottikott på om den ena buren skulle hämtas, eller av den personen som skulle hämta åt kottikott.
Den andra buren är fortfarande kvar och det är den som först hämtar den som får den. =)
Okej, hade iofs gärna tagit båda.. men du kanske kan kolla upp om kottikott skulle ha den andra? ;b Tror du man kan ta med buren på tåget?
Isabella Ekelund

Jag kan inte ta buren till stationen idag, kommer hit folk och ska hämta råttor.
Adda min msn så kan vi bestämma närmre Breathplay.
Den andra buren kommer och hämtas imorgon av Kottikott (eller ja bekant till henne ^^) så det är bara den med hål i taket kvar.

Är intresserad av buren som är kvar men finns någon möjlighet att få den till Karlstad på något vis ? ;/
Mvh Ellenfyrkant

Båda burarna är bokade nu tyvärr, de avhämtas imorgon. =)

Burarna är hämtade, tråden kan plockas bort.. =)