Shopping :)
Idag var jag på den stora råttutställningen i Helsingfors. Hittade massa kul som jag skulle vilja ha men inte har råd med, men framför allt så fina burar!
Iaf blev det inhandlat en jättepraktisk transportbox, med axelrem, 120 kr endast!
Och så hittade jag en vanlig transportbox, 80 kr!
Köpte även en hemmagjord liten hängmatta.. Den var såå mjuk och härlig färg så jag tänker ha den till bebbarna :) den kostade 45 kr och det gick till ett gott ändamål.
På vägen hem kunde jag ju inte låta bli att stanna vid IKEA, och köpte där :
Minnen råtta, minifångst i blått o rött, Fabler förvaringspåse i grönt och blått, en hörnkorg i metall och Nöje förvaringsgrejj i grönt, blått o rött ^^
Bilder kommer så fort jag inrett! :D
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
naww vad kul :) hoppas bilderna kommer snar e nyfiken
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Den gråa :D jag har inte vågat lägga in den i buren ännu dock :p

Vad kostar IKEA råttorna ? :P
Mvh Ellenfyrkant

vad är en IKEA råtta? :P
#4 den kostar 39 kr har jag för mig :)
#5 En IKEA råtta är ett gosedjur som ser ut som en råtta, heter Minnen Råtta i affären :p de brukar vara omtyckta leksaker i tårrburen :D

hahaha jaha :P xD

IKEA - en råttägares paradis :D
jag har en sån hos min gp råtta som han fick när han flyttade hit för 15 månader sen. lite tilltufsad men fortfarande hel
#9 va gullit :D
Jag ska lägga in den till mina råttor nästa gång jag städar, vilket är.. på tisdag :D

har en grå och en vit. De var mest lika våra råttor :P Fast våra står här ute på bordet. Vill ha dem för mig själv :P
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus
#11 de är rätt så söta faktiskt. och mjuka! Så nästa gång jag åker till IKEA ska jag nog köpa alla tre till mig själv att gosa med i sängen då de riktiga rådisarna inte är där ^^
jag skulle inte våga lägga in gosedjur hos råttorna. det skulle ta fem minuter så har de använt stoppningen som bomaterial istället

#13 misstänker att mina skulle göra samma sak.. gosedjursmassaker!
Qui dormit, non peccat
jag la in en mini råtta och örat gicvk sönder så jag tog ut den igen
min hund älskar ikea råttan. hon har två st. Råttorna skulle tugga sönder den på en kvart