Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 476 ggr
MangoMelon
0

Info om bur

Jag undrar om nån här vet vad det är för bur jag har hemma. Min sambo åkte iväg och köpte den under tiden jag var bortrest och jag kan bara säga att jag är besviken!

Buren har inget märke vad jag kan se iaf, bottnet är av dålig kvalité, det håller inte alls formen utan är så mjukt att man kan vrida o vända på det hur man vill.
Gallret sitter inte som det ska på bottnet, utan det blir mellanrum mellan bottnet och gallret. Alltså sitter det shevt.

Gallret i sig är dåligt det med, man märker att det är sprutat med nåt underligt, eller så är det dåligt torkat. Den svarta färgen har lixom runnit..

Sätter med några bilder på den så kan ni se om den ser bekant ut. Skulle vara kul o veta vad buren egentligen är värd.. jag betalade 1500 kronor för den :S

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

MangoMelon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bild på buren..

Ladyinred
0

har du gett 1500 för den lilla buren?Förvånad

MangoMelon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ser man materialet på bottnet. Ser lite mystiskt ut i min mening..

Ladyinred
0

tyckte det var snyggt med ormskinnsmönster i plasten. Är den lika dan på insidan? de kan kanske vara opraktiskt vid rengöring.

MangoMelon
0

#4 Jahaa! Är det DET det ska föreställa?! xD har ju bara trott att det är nån form av skitplast..
Den är slät på insidan eller hur man nu ska kalla det.. såsom vanligt inuti :D

Jaa, tyvärr, 1499 kostade den :S och det är ju därför jag är arg, den är totalt skit.. Så jag vill att nån som kanske vet vad den är för märke eller vem som tillverkar den kan ta reda på vad den egentligen kostar. Försäljaren i vår zooaffär vill bara sälja, sälja, sälja..

Ladyinred
0

har du frågat dom om fabrikat eller återförsäljaren då? borde vara ett enkelt sätt…

MangoMelon
0

Jag frågade honom och han hade inget vettigt att komma med. Sade att han hade plockat med den i en leverans från sverige för att få lasset fyllt -.-

Ladyinred
0

vart kom lasset ifrån då? borde ju gå att spåra om man vill. tycker du ska gå dit igen…

MangoMelon
0

vet inget mer än att det kom från sverige.. Vet att jag kan gå dit igen, men det är långt och jag gillar inte att åka dit och se på alla djur som inte har det som dom ska.. Därför tänkte jag om nån här känner igen buren :D

Denna kommentar har tagits bort.
Ladyinred
0

ja hoppas att nån känner igen den.

hus-musen
0

har aldrig sett den förr, men den verkar rätt värdelös ock väldigt dyr för att vara så liten.. Jag hade lämnat tillbaka den.

Qui dormit, non peccat

Lancia
0

Den där typen av plast tycker jag mig känna igen från interiören i bilar. har även sett på flera andra ställen så den är ganska vanlig. men 1500 för en såndär bur känns lite overkill. Djuraffärer brukar vara bra på att ta ut överpriser ;)

Bim
0

Jadu, det var en väldigt dyr bur det där! :O Går det att lämna tillbaka den? Om det gör det så tkr jag att du ska det. Du får en mkt större och bättre bur för det priset någon annan stans!

MangoMelon
0

Den var för dyr för sin storlek.. inser jag nu.
Tyvärr kan jag inte lämna tillbaka den då det gått över två veckor sen jag köpte den. Skulle frågat sambon lite tidigare vad han betalade för den..

Så det är ingen som känner igen den?

KickanW
0

Jag hade typ betalat 400 för den där…

Dock är nya burar i djuraffärer alltid svindyra. Begagnat är så mycket mer prisvärt.

hus-musen
0

håller med kickanw

Qui dormit, non peccat

Ladyinred
0

ja det är fånigt hur dyra de kan vara. jag har bara köpt burar där som varit på rea.