Eran lekhage
Jag skulle vilja se lite bilder på hur eran lekhage ser ut som ni har till era råttor.
elin
Vad du då ber oss om är att ta bilder på våra hem :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Har ingen lekhage, utan de får vara fria på mitt rum ett par timmar om dagen. Blir lite svårt att få med hela rummet på bild, men kan ju alltid försöka sen ;P
Jaa precis :P alltså hur det ser ut när dom har leksaker överallt och så så att man oxå kan få tips på leksaker ^^
Jag har inget speciellt ställa gjort för råttorna… De springer över hela lägenheten och leker med det de hittar!
Jag har ett rum med en ektorp soffa som numer är ihålg av tuggande råttor. Lite tunlar och rör, nån handduk, hundbur, ekorre buren.
Där får alla djuren vistas löst om jag inte hinner ha dom lösa i vardagsrummet. Har lite för många omplacerings råttor just nu så det börjar bli vanligt att jag bara skjuter in deras bur och öppnar där inne. Då kan jag umgås med dom och sitta vid datorn. Men inte ha akut behov att få in dom ifall jag vill sova.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

har ingen hage, mina får springa fritt=)
Qui dormit, non peccat
samma som ni andra.. dom får springa lös i mitt rum och leka med det dom hittar, brukar lägga ut lite saker ibland som dom får göra vad dom vill med :)
Även mina råttor springer fritt :)
#0 Om du har en hur ser den ut? *nyfiken*

"Allt mitt är ditt" heter det ju
så grabbarna härjar fritt bäst dom vill här hemma. (Kanske liten överdrift för nog håller jag koll allt, och ibland blir det ajabaja fyfy!)
Neepp jag harr ingen hage utan jag lägger ut saker över hela mitt rum istället ^^ men dock värkar leksakerna inte vara lika kul som att klättra på ett galler . ^^'

#10 Nej det roligaste som finns är ju att göra det matte inte tror/vill att man ska göra ;)
Mina två är väldigt olika. Den ena ligger oftast kvar i buren, även om den står öppen timme efter timme. Den andra kör ratrace i hela vardagsrummet och helst på den dyra soffan som matte helst vill hålla råttfri…
#11 hehe ^^ vikka busråttor ;P
Mina råttor går lösa hela lägenheten förutom badrummet *ler*
De får springa på mitt rum ;D! De hittar det dom hittar :)!
Mina skiss pennor *suckar*, 5 st saknar delar :|!
Men hur gör ni med sladdar? Jag fundrar på att tejpa upp alla sladdar i sovrummet så mina också får springa fritt.. Får se vad killen tycker :P
Min får vara lös i mitt rum hela tiden jag är där.

#17 Snyggt !
//Sweetie 

skitsidig vägg… Får man kopiera?
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus