Glas bitar i mat
Se upp då ni ger rådisarna mat så inga glasbitar finns i deras mat. Man får nog vara vaksam på all mat man köper idag till o med frukt då de funnit glasbitar även i det. Men frukt så köp inge frukt ni ser hål/märken på.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
¨det e så sjukt gjort tycker jag, hoppas dem som har gjort det får i sig glaset
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Man ska nog va mer rädd själv, råttor är ju väldigt känsliga å vrider å vänder på allt så de känner nog av glas….
men man ska helt klart ha lite koll! Man vill ju inte ta nån onödig risk!
#2 tycker nog man kan vara försiktig ändå. Jag tänker då vara det oavsett om rådisar vrider o vänder på allt..

#3 jo såklart menar bara att råttisanra brukar vara ännu mer försiktiga än oss….men klart man ska kolla! skulle inte kunna förlåta mej själv om nån av mina fick en glasbit i magen :(
Hela den här grejjen med glasbitar i era livsmedel var på våra nyheter imorse som stor nyhet :D
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

har slutat köpa kyckling, korv, pyttipanna mm där det har hittats glas.. fattar inte vad de är för puckon som gör sådär..
Och angående råttorna så om de är väldigt fint glassplitter/pulver så kommer inte råttorna att upptäcka det tyvärr..
Qui dormit, non peccat
#6 Tur man har mat i frysen till rådisarna. Behöver ej köpa hem nå till dem.

#7 håller med=) hade frysen rätt full sen innan o så fick vi hemslaktat istället för köpekött när vi var hemma=)
Qui dormit, non peccat