Hängmatta =)

fin :D
va fint de blev 

Snygg ! Gillar dödskallar . 
//Sweetie 

Tack så mycket =) jag har aldrig lyckats sy något förut =) Sömmarna kanske inte är perfekta men jag är nöjd =) ska hem till min mormor och morfar imorn och bli där i ca en och en halv vecka, och dom har en chinchilla bur, så vi ska sätta ihop den så ska Kotten och Knasen + Kottens bror Dojan få härja runt där, så jag får se om hängmattan blir populär eller inte =)
den är snygg
är det så dina råttor ser ut!!! shit dom va ju söta ju! kan knappt vänta tills den 22e men du längtar inte lika mkt va? det ska nog gå bra ska du se ;P
nice!, jag brukar också göra hängmattor men jag har inga ''spännen'' jag brukar knyta fast, mina pojkar gnanger aldrig på hänmatterna :)

#4 Jag gillar oxå döskallar =) Men börjar nästan att tröttna på det nu, har så himla mycket saker med döskallar på.. :P
#7 Ja visst är dom =) Mina små sötbollar =) Dock så är ju inte bilden den bästa. Mitt batteri till kameran har inte kommit tillbaka än, så det är mobilen som gäller nu men den är lite seg så dom blir suddiga xD
#8 Okej =) Mina gnager inte heller, men jag visste inte hur jag skulle få fast den annars :P
Vad fin den var! Motivet passar bra till killar oxo ;)
jag skulle oxo vilja kunna sy, men sist jag försökte sydde jag mig i fingret och det gjorde så ont så jag har inte viljat prova sedan den incidenten -.-
Tur så har jag en underbar plastmormor som syr jättefina hängmattor till mina pälsklingar ^^
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se