Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 629 ggr
PlusPlus
0

R.I.P Naima =(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick jag avliva min lilla Naima, hon skulle ha fyllt två år den 20 Maj men cancern hann före. Trodde hon bara hade vanlig juvertumör men det spred sig och jag hittade ännu en knöl och sedan började hon rossla vilket hon aldrig gjort för hon har alltid haft ett väldigt bra immunförsvar. Tror cancern spred sig till hjärnan för hon fick snedskalle och hennes händer och fötter ville inte riktigt hänga med plus att hon inte kunde använda tungan vidare bra. Usch det var hemskt att se henne så, först så pigg och sedan alldeles slö hon vinglig. När jag märkte att hon blivit så dålig så bestämde jag direkt att hon ska INTE lida. Hon halvsov i handen på mig igår. Idag när jag var tvungen att åka ifrån henne för sista gången så knapra hon tänder och skulle pussas och de brukar hon aldrig göra annars såvida en inte druckit typ läsk. Nej usch det känns hemskt att hon är borta =( Bara en tom bur som ska städas ur =(……

hus-musen
0

beklagar sorgen..

Qui dormit, non peccat

Lancia
0

Jag beklagar verkligen. Det är hemskt att se sina djur när dom är i det tillståndet, du tog definitivt rätt beslut. Kramar till dig!

Veero
0

Hå vad tråkigt :'( R.I.P Naima!

Men du gjorde rätt beslut så hon slipper lida och ni har nog säkert haft underbara stunder :)

P0okerface
0

vad tråkigt :(
R.I.P

Falurven
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ååh.. Lilla flickan <3 _Rest in peace. :(

_

Mvh Nathalie

empan-hampus
0

Vila i frid <3

BRAGO
0

Tröstkramar till PlusPlus.

R.I.P Naima.

Bella-R
0

Vila i frid Naima :'( <3

Tröstkramar till matte!

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

runas
0

Beklagar sorgen…

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

allobosia
0

R.i.P

Även jag fick ta det jobbiga beslutet idag.. Jag var och avlivade 2 av mina gubbar Rummel & Bobbo :(

Lancia
0

Usch och fy. Att ta bort djur är något av det absolut jobbigaste man kan vara med om. Tröstkramar till dig med allobosia!

PlusPlus
0

Tack för stöden =). Satt och tänkte på hur de skulle varit om jag inte hade fått hjälp att ta bort henne. Direkt jag upptäckte de så tvekade jag inte när pojkvännens mamma kom och frågade om jag behövde hjälp att avliva henne utan jag bara sade ja. Nu när jag tänker på det i efterhand så, ja jag vet inte. Det var så hemskt att se henne så dålig eftersom hon alltid varit pigg och kry annars, jag ville bara att hon skulle sluta lida. Pojkvännens styvpappa är jägare så… Nej en underbar råtta med underbar personlighet, det är inte rättvist. Hennes syster gick bort för ungefär ett år sedan tror jag, Efonia hette hon och hon fick hjärnblödning, det finns inlägg på minnselunden om henne också. Nu får hon träffa några av sina syskon och sina föräldrar….

[GlittriGris]
0

:(

idisen95
0

tråkigt tröstkram