Råtthona för omplacering SÖKES!
Nu har min råttas sällskap och min andra råtta dött, tyvärr. Och vi söker då därför en tjej som vi kan ta hem, dock ej en unge. Kelig och snäll. Du ska helst bo någonstans i STHLM, eller kunna mötas någonstans i närheten. Det skulle vara ett plus ifall vi kunde hämta henne i sthlm central. Eller om du kunde ta dig ända till Sollentuna. Hör av dig via mejl; Storae@hotmail.com eller Lillamysmatte@hotmail.com. Tack på förhand! // Mvh Emma Olsson.
putt

Kolla med råtthjälpen eller blocket… :) Jag tkr det är jättebra att du vill köpa en råtta som ska omplaceras! Jag kan hlla utkik lite åt dig men nu ska jag tyvärr gå.. :P Men hoppas du hittar någon!

Nu har jag hittat en liten tjej :) Lydia! Ni kanske känner igen henne från någon tråd här på Råttor. Någon, tror jag, hade skrivit "Hennes ägare är ju till och med rädd för stackarn" osv. Jag tycker inte att det var fel på henne alls. Hon ser jättepigg ut. Och dessutom var hennes ägare jätteledsen över att hon blev tvungen att säljas då hon inte hade tid över. Liksom. Varför ödsla tid på att säga sånna saker om dem inte vet ett skit om den råttan. Nu har hon och Lilla My i allafall börjat komma överrens. Dem bråkar inte, men samtidigt finns dem inte heller för varandra. Eller alltså, dem bryr sig liksom inte om varandra. Lilla My har i allafall bestämt att hon är "bossen" och att hon är högst i rang eftersom att hon bodde där från början. Men det hade man ju nästan kunnat gissa till sig att det skulle bli så. För tillfället funkardem jättebra tillsammans iaf. Hoppas att det håller i sig.
#3 Haha, då är det bara att ignorera mitt mejl då 
Grattis till nya tjejen! Kul att du hittade någon <3
så söta de är
o vad bra att ändå kommer överrens

#6 vad är det för rödorange på sidan av henne?

#7 - Det undrade vi också! Det är säkert bara det att hon är dålig på att tvätta sig. Eller så har hon väl brist på någon vitamin eller så..