srs?
hejsan
Jag betalade medlemskapet till srs förra måndagen för att kunna regga mina råttor hos dom..men papprena har inte kommit än..tycker att det är lite konstigt..är det någon annan som nyligen blivigt medlem i srs och också fått vänta jättelänge på papprena?

Menar du medlemsuppgifter från föreningen eller menar du registreringspapper från registratorn?
I det senare fallet är det helt normalt att det dröjer…både två och tre veckor…eller månader. Så du behöver inte oroa dig.
medlemsuppgifterna..men vadå? kan det ta MÅNADER tills reggpapprena kommer?
just nu väntar jag på mina medlemspapper så att jag kan regga dom..men dom har inte kommit, när dom kommer så kommer det att ta lång tid innan jag får hem reggpapprena?
har jag förstått rätt?
ring till kassören och hör… kanske har hon fått pengar men att ditt namn och adress fallit bort… händer då och då
men vänta nu… förra måndagen… det är ju 1,5 vecka… så snabb är ju inte ens posten med B-post…
haha..jag har ingen aning..jag tycker att det är jättelång tid..när jag beställer något från nätet brukar det ta en - två dar typ..jaja…den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..