Ny bebis! :D
Idag kom jag hem med en ny bebis, lite impuls, men såå söt och trevlig :) Kommer från en privat uppfödare som inte kunde ha kvar dom :/ så hon lämna dom i en djuraffär.
Hur som helst, Hur ska jag ni få den att bo med mina större hanar? Utan bråk såklart. Ska jag städa och skrubba hela buren? Ska dom träffat i sängen först? Bebisen är 5 veckor.
Mvh Malin

Åååhhh vad kul Malin!! Men bilder ffs, vi vill se bilder :D:D
Jag skulle nog städa och tvätta buren först, och sen låta dom träffas en stund på sängen, innan man släpper ner alla tre i buren.
Vad är han för färg och vad heter han? :)
Kom på ett namn på D :D jag vet inte va jag ska kalla honom xD Jag e ju inte så bra på att hålla red apå namn iaf ;P Haha!
Bilder kommer sen :) Han e så busig o pigg och nyfiken! Helt tvärt emot mina andra två när dom flyttade hit :)

Dante, Devil, Douglas, Dalton, Diezel, Dexter, Dingo
Kom inte på nå mer :P
Personligen gillar jag Devil.. o typ stava om det till Dewil.
Dante är oxå sött. O Dalton ^-^
Grattis! :) hehe Danonino kanske? :P

Danilo
Denver
Dodge (Uttalas Dåtch typ)
Dustin
Dobby
Dilbert
Delvin
Är några fler ;P

Dexter :D
You can't spell Bitchy without Itchy
Jag får fundera lite :D De sa kännas rätt :) O samtidigt inte vara för likt Dallas och Dino :P
Nu ska jag se va dom tycker om varandra *håller tummarna*!

Han kan heta: Dagen D, lite historiskt…..så kallar du honom för D bara :)
Dee!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
OMG! Det gick sjuukt bra att sätta ihop dom :D Busa satan i sängen nyss :D Som om dom kännt varandra hela livet :) Då efter busat nu i 20 min fick dom komma in i buren. Bebisen har såå mkt att utforska medans storpojkarna gick o la sig direkt xD <3 Gud vad kul att det gick så bra! :D Dom slickade på honom och sånt :)<3 *kääär i mina råttor*
Sa det vara något på D??
Dibbe kanske??
Min blogg: SweGizmo.se
ååh så fin<3, vad liten han var om man jämförde med dina äldre hanar^^
Sött som socker 
Söta.. Grattis Malin till nya r8

Så gulliga! <3