Måste bara berätta..
Satt här vid datan och ser att min ena råtta Pim är ute och springer på killarnas bur.. Jag lixom okej? Hur kom hon dit? Så jag satt in henne i buren igen och så ser jag en stund efter att hon är ute igen på killarnas bur! Jag tar henne, sätter in henne i buren och står och bevakar henne i smyg.. Då ser jag hur hon klämmer sig ut genom gallret! Hon har aldrig gjort så förut! Sprang och hämta kameran och fick denna bild.. där kan ni se vart hon klämde sig ut.. det är lixom vid luckan. Så nu har vi satt stripes där så hon inte kmr ut.
Haha har aldrig sett något sånt! Så var tvungen att berätta! Hon blev verkligen platt!
Vill dom så kan dom ;)

Haha^^ har varit med om samma problem, men då var mina bara små pluttar =P
haha oj :D den där bilden får en verkligen att förstå hur det är möjligt att råttor tar sig in överallt xD
Oj hjälp xD Hoppas inte mina räknar ut det där :o
Mvh Nathalie
Hm, det där har jag sett Dolly på väg att göra :O! Slog lite lätt på gallert och fick henne på andra tankar, ännu har hon försökt göra det igen :O!
hahaha^^ klockrent^^
Min blogg: SweGizmo.se

Oj va hon måste ha sträckt ut sig för att komma igenom där=)
Qui dormit, non peccat

Vilken smart liten tös :) Kan bara instämma till det allobosia skerv.
Mvh Vinetta

Asså borde dom inte bryta alla den i kroppen?! xD haha, vilken busråtta!

Vilken busig råtta du har! När min kompis gerbil var liten så kom den ut med att en råtta skulle komma ut trodde jag alldrig :)

heheh va söt bild på din busrådis :D ja dom gör vad som krävs när dom vill nått hahah
hehe hon gör väll allt för att få komma till grabbarna o leka =)
oj en liten rymmis :P
ha ha vilken sötnöt! Ja tänk vad flexibla de är!!
Haha ja hon är en riktig liten bus fia 
hehe vilken liten buse
Jag har haft mushanar som har gjort sådär också. Det ser ganska kl ut :)