Lämmna tillbaka?
Hej ! Jag har 2 black hooded tjejer här och en av dom bits, hon har bitit mig , pappa , mamma och en av våra hundar så han började blöda på nosen .
Ska jag lämmna tillbaka henne och köpa en ny? :).
Tacksam för svar, dessutom verkar hon väldigt tjock så undrar om hon kanske har bebbar i magen? och kan inte väga :/.
Aja, Hoppas någon svarar .
( jag har också börjat blöda )

Köpte du dom ifrån djuraffär eller uppfödare?
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Djuraffär :/

Kan du inte ringa eller gå till djuraffären och säga till så kanske du får byta råtta.. Har du någon bild på hennes mage?
Har ingen bild men ska försöka ta .. . Jo så tänkte jag också..

Men om hon är med bebbar så kanske det inte är så bra att lämna tillbaka henne? Jag har också hft detta "problem" men min råtta var snäll och så.. Exagt 16 dagar sen jag köpte henne fick hon ungar.
man har rätt att returera en vara man köpt som man inte är nöjd med om man har kvitto kvar. men är det en butik du brukar vara i så de känner igen dej så är det ofta inget problem att lämna tillbaka utan kvittot. och är det väldigt nyligen du köpte dom så är det ett plus. tror inte man får lämna tillbaka hur sent som hellst.

Nästa gång köp från en bra uppfödare så slipper du sånna problem..
Ja jag tycker att du ska lämna tillbaka henne om de inte går att uppfostra henne, alternativt avliva stackaren.
Qui dormit, non peccat
Fast om hon har bebisar i magen så kanske det är en förklaring till varför hon biter? I så fall tycker jag det är synd om hon ska avlivas. Hur länge har du haft henne?

ja har hon bebbar i magen så kan de vara därför hon bits.. hur länge har du haft dem?
Qui dormit, non peccat
I 2 veckor, men hon hade inga bröstvårtor eller något så hon var nog bara ovanligt fet . Vi fick byta ut dom mot 2 hanar :)
Jag tycker du ska lämna tillbaka dem, dels för att det är en dålig erfarenhet av råttor du får och dels för att markera mot djuraffären! Man får inte sälja aggressiva djur, och inte dräktiga heller.
Köp i stället två bebisar från en uppfödare.
håller med #12..

#13 De är redan tillbakalämnade som EmelieS säger, och de har fått två hanar istället. (från samma ställe)
#14 , jag vet , men jag menade att jag höll med Kickan ,

#15 Hehe, jag skrev fel, menade att svara på bägge era.
Men de verkar vara små gosgrisar, så det är säkert bra :)
#16 :)

Kan tilläga att dom hanarna var helt underbart söta ! :D
Haha, jaa :D <3
håller med #18