Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 672 ggr
niffen
0

Hanar sökes

Söker två små killar åt en vän vars ena hanråtta gick bort i tisdags. Så nu sitter hon med en ensam hane och är i behov av två vänner till honom… Hon har inga speciella krav på färg eller utseende bara att de ska vara friska och snälla!

Hon bor i sthlm men djurtransport.ifokus finns ju…

Jag kom i kontakt med henne på en djuraffär då hon såg att jag knallade runt med en råtta på axeln för kanske två år sen, och sen dess har jag passat hennes råttor när de åkt på semester. Hon är väldigt seriös, ger råttorna bra mat och de har en stor bur osv.

Itchy
0

*psst* cookie89 har en grabb som hon söker ett nytt hem åt

You can't spell Bitchy without Itchy

Lancia
0

Jag åker till Sthlm, fron Norrköping, imorrn eftermiddag, kan ta med råttor uppåt om det skulle önskas. Dock känner jag bara till Zodas uppf. här i stan som har någorlunda seriositet. Tror hon har ynglingar som söker hem dessutom.

zickan
0

Jag har grabbs som söker hem

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

cookie89
0

Jag har en grabb som söker hem.

niffen
0

Söker minst två, då någon dag kommer ju den hanen hon har kvar gå bort och då vill hon att hanarna som är kvar ska ha varandra…
Och kravet är också att de ska vara små/unga (eller så unga som möjligt).  :)

zickan
0

jag har två tror jag på ca 2 veckor. Ska kolla upp när jag kommer hem. Tagit en siste kull på kajsa. Russian blue db. Underbart temprament. Nyfiken, frammåt. Ska vara med överallt. Inte rädd för något. Går mestadels lös som hon vill. Kommer på inkallning. Haft en kull innan med toppen resultat.
Kullen tagen hemma hos min kompis och kommer bo där tills de är 4-5veckor.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Devo]
0

Hon har hört av sig till mig. Har en kull på 2 veckor där det finns 4 grabbar till salu.

silverorm
0

Jag har en kille över från Whiskeykullen. Glad Född:081118

niffen
0

#8 Färg, teckning? Finns det någong bild eller länk till annons? :)

Hon vill helst att den ena ska vara black och helst hoodedliknande också iom att så såg råttan som gick bort ut…
Det är inte jätteakut för den andra råttan går på atibiotika nu, men hon vill nog ha lite tid på sig med bilder och så för att bestämma sig. Men jag vill verkligen att hon får bra råttor och inte råttor från Imazoo, som kommer bli sjuka efter en vecka och behöver veterinärvård varannan vecka.

silverorm
0

#9 Finns en kille kvar från min Whiskeykull, Jameson är en ba eubk, min annons finns här på rif! Han finns även presenterad på min hemsida!

[Devo]
0

Då förstår jag varför hon inte ens svarade tillbaka när jag skrev till henne. Jag har ju "bara" agoutisar :P

niffen
0

#11 Har du pratat med Helena? Men du kanske hade någon hooded hon blev intresserad av, då?

Pratade med henne alldeles nyss och jag sa att jag skulle mejla några länkar till henne lite senare, då lät det inte som att det var jätteviktig att den var black hooded. Det går nog lika bra med en agouti hooded eller varigated berkshire eller liknande.

niffen
0

#10 Helena var intresserad av hanen, så jag tänkte fråga lite grejjer (per mail, iom att PM inte alltid funkar? PM:a din mail till mig!) och sedan så kan du ju få hennes mail, om han finns kvar dvs.! Du har en intressant på Jameson isf  :)

niffen
0

Hittade Silverorms mail nu, mailar på en gång!  :)

[Devo]
0

#12 Hon mailade mig och jag svarade henne. Sedan hörde jag inget alls från henne :(

Inga hoodisar här irish/eubk rex/slät.

Mymlan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#14 Så du ska ha en av Jack´s bröder. Kul..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

silverorm
0

#14 Jag har svarat! Flört