bra eller dåligt?
Jag kan bara säga om 2 saker.
Mina råttor ansåg att det var det läbbigaste underlaget ever när jag hade no smell… Jag gillade det men det hjälper ju inte när råttorna vägrar gå på bottnen
Råttgodiset var gott en gång och sen aldrig mer.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ok.. Så det är något du inte rekomenderar??
Näe :) faktiskt inte eftersom mina reagerade som dom gjorde men alla kan ju testa… alla råttor behöver ju inte reagera som mina :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

ok, Tack
Angående sånt där speciellt råttgodis så tycker jag bara att det är bortkastade pengar.. Finns billigare och bättre alternativ på en vanlig mataffär :)

Jag kan bara säga en sak om maten o inte om ngt av det andra.
Jag har inte provat just den maten, o ja har faktist bara köpt "färdig" mat en gång. Men då va de oxå såna gröna färgade bitar i den, o mina råttor bajsade riktigt extremt grönt ett bra tag efter de. XD
Så ja tror att där e en hel del kemikalier i de..
sessan gillar godiset

**Någon som vet nått om bottenmaterialet?
**

**Någon som vet nått om bottenmaterialet?
**