Nyinflyttad :)
Nej men fy vad söt! :D
Lycka till med lilltösen!

Men gud vad söt! 

Åh, nakenhydra! :D
ne men herregud jag döör, vilken otroligt söt liten plutt! Grattis!
Tack allihopa! :D hon är verkligen söt jaa! Och så mjuk och trevlig personlighet ^^ Och heelt päronformad :P
/Karoline.

Hur funkar hon med din andra tjeja då? Det var väl "problemråttan" du hade kvar va?
#6: Wut, nej :P har Miruku (gammelråttan) och Molgan (som är född i sommar, den dominanta av de två). Leslie gav jag bort till en kompis som ville ta hand om henne :)
De har träffats en gång oc hdet gick jättebra! Det är den fjärde bebisen Miruku fått vara med om så hon bryr sig inte. Hon var mest intresserad av maten som Selma/Hydra fått med sig i lådan. :>
Molgan visste inte vad hon skulle ta sig till riktigt, tyckte hon var konstig och sprang omkring. Lillen ville ta rangen och spang efter henne väldigt mycket. Trodde Molgan skulle ryta till, men det gjorde hon inte!
/Karoline.

Aah, det var den råttan som fick flytta alltså. Inte lätt att hålla koll på alla och deras råttor. ;)
Skönt att det gick bra i alla fall, håller tummarna för att det gör det i fortsättningen också! Keep us updated! :D
#8: Sant! ;P
Myeah! De umgås lite just nu igen faktiskt. Går verkligen Kaaanooonbra med Miruku! Och nu ätnligen har Selma lugnat ner sig med Molgan cokså :) ^^
/Karoline.
Åh vad kul! Sötnosen min, hon får det bra hos dig! :)
Hoppas det jaoo ^^ tror nog det minsann!
Stackars Molgans självförteoende dock :P
En ganska ironisk sak jag gjorde idag, om du kollar min blogg www.kagsson.blogg.se
Kanske inte känns lika tryggt längre haha!
/Karoline.

Vi får väl hoppas att lilla Hydra inte går samma öde till mötes. ;)
Haha, vad makabert! ^^
#12: Verkligen! :O
#12, 13: Ni kanske inte vill veta.. men jag ska få behålla pälsen. :P Kompisen som gjord'ts pappa är jägare och kan det här med att salta och greja med hudar.
Hoppas ni inte ba "EW HEMSKT" nu :X meeen varför göra skillnad på djur och djur..
Ingen risk, ingen risk alls! Hon har ju så ful päls! ;D närå :P
/Karoline.

#14, nä jag ser inget fel i det. Djuret har vandrat vidare och kroppen är ju bara "skräp", vill man ta till vara på det så varför inte. Sen att jag nog inte skulle göra det själv, det är en annan sak. :P

jag tycker att päls
(sä länge det inte kommer från ett djur som fötts upp för just det ändamålet)
är blacd det vackraste som finns :)
jag har 2 st jumbo rävsvansar och ett rävskinn mina tjejer brukar busa runt i ^^
You can't spell Bitchy without Itchy
#15: Precis ^^
Hah nä kan förstår det :P
#16: Visst är det! Hemskt nog! Jättehärligt att ta på. (Tror dock inte att jag kommer sitta och klappa på det jag ska få, ehe)
- - -
Idag flyttade Selmis permanent in i storburen och de sover tillsammans och allting ^^
/Karoline.

#17 vad skönt att allt går bra!