Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 682 ggr
Liingefors
0

Östergötland?

Alltså finns det någon som har råttor som bor i Östergötland, typ alla bor ju i stockholm! Asså jag menar lite längre ner! Finns det någon som är uppfödare här omkring, en vet jag som bor i finspång men finns det någon mer??? För när jag vill skaffa råttor så måste jag åka ända till stockholm typ! Jag har två råttor nu men Tungan utekanske vill skaffa några till snart.

Kram Sophi och råttorna!!Skrattande

TienMu
0

Hur långt har du till Uppsala?

Kottikott
0

Jag bor i Vadstena =)

Så det finns folk med råttor här med =)

Lancia
0

Jag bor i norrköping och jag känner till ytterligare några råttmänniskor här i stan, bland annat en uppfödare.

XmangoX
0

hoppas du hittar ett bra ställe !

Nicciz
0

Måste bara säga att jag ofta åker till Östergötland och transportera ner råttor från Stockholm Glad

XmangoX
0

Du kan ju transportera till henne !  :D    de t skulle ju passa svinbra !    Å^^

Liingefors
0

asså shit typ alla är ju så snälla här på rif!!!Skrattande

Lancia
0

Jag åker upp till Sthlm nu i helgen och kan ta med mig råtta ner till i alla fall Norrköping. Annars åker nicciz ner till motala/vadstena nästa vecka om jag inte missminner mig helt.

Liingefors
0

aa fast jag har nog hittat en råtta redan fsat den är inte född än men den är helsvart! :P aah eller kommer att bli får den om två månader !!! Längtar jätte mkt :P hehe

hus-musen
0

#9 hihi om den inte är född än, hur vet du då att den är helsvart?Skrattande

Qui dormit, non peccat

Liingefors
0

för att båda föräldrarna är helsvarta så då borde barnen bli det me hehe

teachingbirds
0

#2 Jag är uppvuxen i Vadstena! :) Tyvärr (?) så bor jag dock i sthlm nu, men jag brukar hälsa på då och då!

#11 Vad jag har förstått som inte kan så mkt om genetik, så spelar det ingen roll. Två helsvarta kan ha andra recessiva färggener som bryter igenom i kullen! (Rätta mig någon om jag har fel)

Ladyinred
0

jo men många lär nog bli svarta i alla fall

Liingefors
0

någon blir nog svart hehe hoppas :D

allobosia
0

#14 Vem är det du ska köpa av? :)

Liingefors
0

av  Itchy