OT, prao? :)
vet ni något roligt ställe att praoa på? :) gärna med djur! bor ju utanför sundsvall, nästan i ånge.
- Ellen
errare humanumest ignoscere divinum.
Tja, inte för att de kanske hjälper, nu när du bor där du bor, men jag praoade på naturhistoriska riksmuseet å de va något av de roligast jag gjort!
Sedan har jag proat på både hunddagis och vanligt dagis. alltihopa kul ^^
Kanske kan ge dig ideer?
jag tänkte praoa hos ett hunddagis bara 500 meter ifrån mig men jag vet inte om de öppnat så nu ska jag praoa någon annan stans men hunddagis e ju alltid kul!!! :D
HAg praoade på djurmagazinet i eskiltuna då fick jag städa burarna och gosa med djuren och packa upp lite varor och sånt och pris märka sen när min prao var slut så fick jag 50 kr att köpa ngt i affären för :)

Ska också praoa.. ochbbor i sundsvall.. :) Så ge gärna tips! Hra försökt fått tag i typ 10000 hunddagisar men aingen har velat ha några sketna åttor..:P
hehe, jag fick praoa på hunddagis när jag givk i sexan :P
Jag har gkort samtliga mina praktiker hos en veterinär. Det är ju bara att höra med allt som har med djur att göra: zoobutiker, veterinärer, katthem osv.

Bim: på AmNï´s tror jag dom tar emot åttor :P jag har sökt där men då hade dom redan en förra terminen, ska försöka få plats på arken nu! ;)
- Ellen

Fresten, tack för alla tips! :D
- Ellen
nästa år ska jag försöka praoa i en djuraffär och om man får (känner en som ska praoa på 2 olika ställen) skulle jag också kunna praoa i någon annan affär

#7 hahas nej, dom ytar bara emot gymnasie.. :( Arken ttar inte heller emot.. :(

#10, gör dom inte? hm, förra året gjorde dom det.
när har du prao då? :)
och vart tänker du avra?:P
- Ellen
haha du kan komma hit ;-). gott om div djur.
Skulle behöva en städ slav här hemma. det är ungefär det man får göra på prao platser. speciellt zoo affärer.. hehe
Hade du bott runt sthlm så hade jag kunnat hjälpa dig till det mesta inom djur. Men känner tyvärr inte till nått i sundsvall. Lycka till.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#11 jag tänker praoa på dagis.. :/ En vecka iaf… och nåt med djur på anndra veckan! :D

"12, tack för hjälpen iaf ;)
#13, okej, jag tänkte fråga på equppa eller vf det heter nu, gamla kings:P
har ni två veckor? :O
- Ellen

#14 japps, vi har två veckor ;) Vad är det för nåt?