Två råtthonor omplaceras
Jag måste omplacera mina två råttor. Två systrar födda september 2008. Pale är vit med röda ögon och "Tjejen" är svart och vit med mörka ögon. Jag köpte dem från en djuraffär. Andledningen till att jag måste omplacera dem är att vi ska flytta 1 Mars och inte får följa med till den nya lägenheten. Råttorna går bra ihop. De är sociala och frammåt. Mycket nyfikna. Hoppar gärna ut när man öppnar buren. "Tjejen" vågar lite mer än Pale. De är inte registrerade. Jag är inte intresserad av några pengar för dem bara de får ett bra hem tillsammans.
Råttorna finns i Vänersborg.
Kan lättast nås via min mail. petrat_86@hotmail.com
Detta måste du fylla i:
* födelsedatum
* färg, teckning o hårlag
* kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
* faderns namn, födelsedatum, vikt
* moderns namn, födelsedatum, vikt
* syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
* omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
* pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
* ort där råttan/råttorna finns
* telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag har fyllt i efter de punkterna. Jag har läst reglerna. Det står även att om man inte har någon uppgift så får man fylla i det man vet.
Kan du vänligen fylla i det så att man vet att du inte vet?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag antog att folk förstog det eftersom det är djuraffärs råttor och de inte brukar komma från privatpersoner. Men nu vet alla i alla fall :)