Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 717 ggr
pebb
0

Städa buren

Jag kan inte påstå att jag tycker det är superkul att städa till råttorna, men nu är det gjort och det är såå tillfredsställande efteråt när allt är rent och snyggt!!! =)

Hade flickorna i köket när vi väntade på att buren skulle torka, va kul sa dom, men själva köket va inte så himla intressant utan det roliga va å klättra på matte, upp och ner, upp och ner, upp och ner, dom e för söta!! =)

Nicciz
0

Bästa belöningen är att se dem fara runt i den rena buren… då glömmer man hur trist det var att städa den Skrattande

Bilder??? Flört

Bim
0

VADÅ TRIST ATT STÄDA?!  Förvånad Det är ju überkul! Spec att inreda.. :)
Mina drömmar består av skitiga råttburar… SÅ kul att göra rent dom! (kanske inte att torka bort bajs då men allt annat!)

Jag vill också se bilder!

[GlittriGris]
0

puh! tkr det jätte jobbigt aatt städa buren ,, hur sig det kanske handlar om ''snitsen' ;)

allobosia
0

Usch på att städa!

Men som sagt, jätte kul när dom kutar runt i den sen när det är nystädat. :D

pebb
0

Hehe har tyvärr inga bilder på det hela och numer så ligger dom och sover :P Håller iofs med om att det e lite kul å inreda buren, men inte bara städa den.

CamillaS
0

Jag har inget emot att städa min råttbur, men kan inte påstå att det är superkul heller, men den bästa belöningen är att se när dom undersöker allt i buren sen, från botten till taket.Flört

emmeb
0

Bim

Du får hemskt gärna städa mina råttburar på onsdag om du har lust. :P ^^

Bim
0

#7 Gärna! ;)

Nicciz
0

emmeb… Förvånad uppmuntran till barnarbete Tungan ute Bim ta ordentligt betalt… minst två råttor Flört

Bim
0

#9 Haha, precis! x) Fast hm.. jag kan ju inte ha råttor hemma så att det får nog bli något annat.. Pengar tex! 300 kr för varje bur! ;) plus dricks! Och pant! :D

[GlittriGris]
0

uch  torsdags när jag skulle städaburen skulle jag damsuga upp dom sista toalätt ''pelletsen?'' så  började damsugarn spotta ut sitt inhåll ush jag vart så förbannad att jag skrek och sparkade på den så nu är jag lite sur när jag städar buren xS

emmeb
0

Bah, det blir väl till att städa upp alla pluttar själv då. 600 plus dricks och pant (pant?!) har jag inte råd med, det är en oförskämt hög timpenning tkr jag. ^^

Får städa själv så är det rent och snyggt tills ni kommer, Kickan och Bim. Riktigt känner hur Kickan kommer att hårdgranska mina burar; "Är det bra nog för lilla Älva?". ^^

Bim
0

#12 Äsch då.. ;)

Elipowe
0

Örk, städa buren ISH! Jag brukar passa på några dagar innan min månads "happy" days. Jag tycker om att städa då Oskyldig

Bim
0

#14 Haha, ganska smart.. ^^

Elipowe
0

Blir alltid en rejäl städning i lägenheten och buren då ;)! Buren brukar bli desifiserad med klorin, så allt är rent.

Haha, jag är skum (A).