råttbebisar (blocket)
http://www.blocket.se/vi/20183104.htm?ca=18_s
E de bara jag som inte ser nån dumbo här?

Möjligtvis om man tittar på den andra vita rumpan uppifrån så ser det ut till att kunna vara en dumbo,men resten är ju toppörade:-)
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Inte så långt ögat når.

nä inte direkt nå dumbo där…..möjligen dumbo bärare……
vet inte folk vad dumbo e? Jag blev lurad för ett tag sen och åkte o tittade på dubobebisar som han sa sig ha, men inte ens föräldrarna va dumbo…. Inte han som har annonsen då.
Jag skrev följande till försäljaren:
"Hej! Jättesöta bebisar, tyvärr kan jag inte köpa någon, har fullt här hemma :) Tänkte bara skriva att bebisarna är toppörade, alltså inte dumbo. Så att du inte lurar någon omedvetet. Lycka till att hitta köpare!"
Det står att en redan är såld och dom är inte ens 4 veckor ännu, hoppas det är tingad han menar.

JAg hävdar iaf att han har en dumbobebis i kullen,är det bara jag som ser den?:-)
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Du menar den vita med mörkt huvud som sitter långt till vänster va?
Den ser lite ut som en dumbo men samtidigt inte :P

Den markerade ungen måste vara en dumbo bebbe.
//Malin

Ta och förstora upp bilden så ser ni dumboöronen 
//Malin

Asså varför har han fått för sig att det där är dumbo? ^^ jag skulle gärna vilja veta det.. :P
#10 jag ser inte att det är dumbo, men jag ser som ett päron… :(
#10 det ser ju ut som att öronen är lite större, ligger lite längre ner eller något men jag tycker fortfarande att den ser ut som en toppörad.

Jag tycker definitivt att den som malin kryssat för ser ut som en dumbo.
Det tyckte jag redan när jag såg länken Ladyinred la till i sitt första inlägg! :)

#14 Gahh.. vilken sötnos hon är!!

jag vet :)
(rätt lik Fu på det kortet)
You can't spell Bitchy without Itchy

#14 Har du fler bilder på Nemi?
//Malin