Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 958 ggr
Ladyinred
0

råttbebisar (blocket)

http://www.blocket.se/vi/20183104.htm?ca=18_s

E de bara jag som inte ser nån dumbo här?

MalinMalin
0

Möjligtvis om man tittar på den andra vita rumpan uppifrån så ser det ut till att kunna vara en dumbo,men resten är ju toppörade:-)

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

[Devo]
0

Inte så långt ögat når.

TienMu
0

nä inte direkt nå dumbo där…..möjligen dumbo bärare……

Ladyinred
0

vet inte folk vad dumbo e? Jag blev lurad för ett tag sen och åkte o tittade på dubobebisar som han sa sig ha, men inte ens föräldrarna va dumbo…. Inte han som har annonsen då.

KickanW
0

Jag skrev följande till försäljaren:

"Hej! Jättesöta bebisar, tyvärr kan jag inte köpa någon, har fullt här hemma :) Tänkte bara skriva att bebisarna är toppörade, alltså inte dumbo. Så att du inte lurar någon omedvetet. Lycka till att hitta köpare!"

allobosia
0

Det står att en redan är såld och dom är inte ens 4 veckor ännu, hoppas det är tingad han menar.

MalinMalin
0

JAg hävdar iaf att han har en dumbobebis i kullen,är det bara jag som ser den?:-)

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

allobosia
0

Du menar den vita med mörkt huvud som sitter långt till vänster va?

Den ser lite ut som en dumbo men samtidigt inte :P

MalinMalin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den markerade ungen måste vara en dumbo bebbe.

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

Ta och förstora upp bilden så ser ni dumboöronen Glad

//Malin

www.r8ttor.se

Bim
0

Asså varför har han fått för sig att det där är dumbo? ^^ jag skulle gärna vilja veta det.. :P

#10 jag ser inte att det är dumbo, men jag ser som ett päron… :(

allobosia
0

#10 det ser ju ut som att öronen är lite större, ligger lite längre ner eller något men jag tycker fortfarande att den ser ut som en toppörad.

Sandra-L
0

Jag tycker definitivt att den som malin kryssat för ser ut som en dumbo.

Det tyckte jag redan när jag såg länken Ladyinred la till i sitt första inlägg! :)

Itchy
0

jag måste då visa en bild på min tjej nemi som fått folk att felaktigt säga att hon är Dumbo…

You can't spell Bitchy without Itchy

silverorm
0

#14 Gahh.. vilken sötnos hon är!!Kyss

Itchy
0

jag vet :)

(rätt lik Fu på det kortet)

MalinMalin
0

#14 Har du fler bilder på Nemi?

//Malin

www.r8ttor.se

Itchy
0

#17 inte där hon ser dumbo ut…

Denna kommentar har tagits bort.