Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 585 ggr
XmangoX
0

HJÄLP !

När jag säger till min mamma att jag skulle vilja kanske ha råttor så säger hon att "Nämen tänkt om katterna kommer i ditt rum och tag i dom" det säger hon bara därför för hon vill ine jag ska får en råtta , men vad skulle kunna säga att hon skulle >Bli med på att jag skulle köpa råttor !?!?OCH ajg har ett akvarie som är CA. 81 lång 45 hög 34 bred.

Skulle det passa bra till två råttor ?

DESPERAT EFTER SVAR !

hus-musen
0

Här har du burräknaren så du kan kolla måtten själv=)

Akvariumet funkar till två råttor.

Du kan väl plugga på mer om råttor, läsa artiklar osv så du vet vad det handlar om att äga en råtta o vad råttorna ska äta osv. Hon kanske lättare går med på det om du kan något om råttor. Sen kan du ju ta med henne till en uppfödare o träffa råttor.

Qui dormit, non peccat

XmangoX
0

jupp '^^

KickanW
0

Försök att skriva lite mer beskrivande rubriker. Den rubriken du skrev nu får en att tro att det är något akut du behöver hjälp med… Och det är lite farligt eftersom folk kommer börja låta bli att läsa såna trådar, om det händer ofta.

Håller med hus-musen, det absolut bästa är att läsa på och ha svar på tal gällande precis allt! Lycka till!

XmangoX
0

Ok , ska fösöka hitta på bättre ^^

XmangoX
0

Ok , ska fösöka hitta på bättre ^^

Crispig
0

Men, det låter ju som ett ganska svagt argument för att du inte ska få ha råttor, det där med katterna, för nu så har du väll ökenråttor?  De e väll lika mycket i riskzonen som vanliga råttor, om inte mer…

XmangoX
0

Ja det tycker jag också !  men mamma e ju som hon är -.-''