Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 529 ggr
Theres
0

Gah!!! Hanar

Råttorna i djuraffären har fått ungar…
Vet ni hur sugen jag är på hanar?
Vet ni hur dumt det är att jag har en tom bur?

golf.ifokus.se

Nicciz
0

Jag förutspår den störtsa babyråttbooomen på flera år den här våren Oskyldig

(tror nog alla uppfödare har kull snart) Bara en inflikning Tungan ute

Absinthe
0

Mm, många har nog kullar planerade, kolla i kullar 2009.. =)

Bim
0

#1#2 Schh! Tyst med er nu! Vill inte höra! x)

niffen
0

Biiiim, flytta till skåååneeeee *magisk lockande röst*
Råttooooooooor, egna råttoooooooor!

Men naeejjjj, inte från djuraffär, stödj alla stackars hemlösa råttor från uppfödare istället… Eller… dom går väl åt som smör i solsken :P
En babyboom behövs, svenska folket har vart utan råttkullar alldeles för länge pga. all isolering  :P

Falurven
0

Såklart man blir sugen på hanar ;> Dom är ju underbara! >:D

Mvh Nathalie

allobosia
0

Åhw det är så svårt att hålla sig, men jag brukar tänka på alla bra uppfödar råttor jag inte kommer ha plats för då ;P

Theres
0

Om någon skickar några uppfödarråttor på posten så tar jag väl självklart dem ;) Men de i djuraffären kan man gå och kolla på dagligen, och följa dem genom deras uuväxt och se vilken man faller för på riktigt och inte bara på bild osv osv =) Blir liksom lite dyrt att åka 42 mil för att kolla på en råtta, sen kanske det inte alls klickar när man väl är där.

golf.ifokus.se

Nicciz
0

#7 menar du att dem har småttingarna i butiken Rynkar på näsan eller missuppfattar jag kanske?

Theres
0

#8 Ja… vill du klaga så ring och gör det. Det verkar ju inte som att någon har gjort det än, och jag vill inte lägga mig i. De verkar trivas bra, nyfikna osv… Mammorna beteer sig normalt de också.

golf.ifokus.se

Nicciz
0

ok

ElinLi
0

meh meh meh meeeeeeeeeeeeeehhehehehe jag vill oxå ha haniga goseklumpar ^^

Theres
0

Tycker vi bestämmer att alla som vill ha hanar ska köpa hanar innan sommaren :P Jag har bara haft 6 hanar… men jag har haft 21 honor… Måste ha hanar :D

golf.ifokus.se

allobosia
0

Jag måste bättra mig med honorna istället, har haft mer än dubbelt så många hanar. :P