Läs ;D
tycker ni att jag kan räkna min hamster som råtta? Eftersom det inte finns någon hamster sida och råtta,hamster är ganska lika

Nej, en hamster är ju en hamster och en råtta är en en råtta. ;)
Men du får gärna prata om din hamster ändå och vara med på den här sidan. Kanske kommer det att komma en hamster-sida någon gång, vem vet? :)
#1 mm men dom är gätte lika annars :P
Lika? Det finns nog inga likheter alls tycker jag?
Lika? Det finns nog inga likheter alls tycker jag?
3-4# jag tycker det.

Hamstrar är ju långt i från råtta , råttor är inte lika aggresiva , av de jag träffat (hamstrar) så är väl dom rätt så skygga och inte så att man kan pyssla mycket med dom ?
hah, en hamster vill ju bara sova (: råttor är mer som en människa än hamster :P
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
Men alltså? Det var ju en Gerbil (Ökenråtta) inte en Hamster du hade väl?
Neeeej, dem är inte lika. Kropp,nos ja vad är det du tycker är likt? Och precis som beckah82 skriver var det väl en Ökenråtta du fått?
#8 & 9: Hon kanske har både och? :)
Men jag håller med, varken hamster, råtta eller gerbil är lika varandra.. :P
#8 jag har både en hamster och en gerbil
#9 mm det var typ det jag menade jag har ju ingen råtta så jag vet inte om dom är lika på det sättet.
Hamstrar lever gärna ensamma men Gerbiler ska leva i grupp precis som råttor. Du skrev först i den andra tråden att du fått EN Gerbil (som du kallade råtta) av din kompis. När folk ifrågasatte så påstod du att du hade TVÅ Gerbiler men nu skrover du återigen att du bara har EN Gerbil.
Du behöver inte svara. Jag tar förgivet att du bara har EN och det kanske känns dumt och pinsamt. Så du behöver inte svara om du inte vill. OM du har två Gerbiler så är det toppen men om du bara har EN så tycker jag att du snarast ska skaffa en till.