Dermocan schampoo
Det har utgått. Ngn som vet om det kommit något annat istället för Dermocan?
Var ner för köpa detta då jag har hund som kliar sig, fick köpa frontline spot on istället. Det tar ju oxå loppor, löss och håller fästingar borta.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

dermocan och tigusspray har ju blivit förbjudet pga kemikalierna i.. Och vad jag vet så finns de bara frontline kvar att välja på istället! ska kika lite till om ja hittar nått!
Qui dormit, non peccat
De sätter väl frontline snart på recept skulle ej förvåna mig.. Men frontline är väl lika giftigt det med.

Du får gå till vetten o köpa receptbelagda medeciner verkar det som om du vill ha nått annat..
Qui dormit, non peccat

ja frontline är nästan lika giftigt.. så de finns risk för att de blir receptbelaggt det med..
Qui dormit, non peccat
Jag köpte FrontLine spot on. Blir klådan ej bättre så ska veterinären ta skrap prov för se om det är nå annat.
Men jag har även oxå nu bytt foder till Advance med lax och tycker klådan har minskat på henne. Hon åt tidigare Royal Canin den med en Yorkshire terrier på.
Samt så får hon även Barf

#5 Kan ju vara så att oljan i laxen är bra för hennes hud, då den minskar torrhet så de klias mindre. Det är ingen allergisk reaktion då mot något?
Qui dormit, non peccat
#6 Kan mycket väl vara så att hon har reagerat på RC foder. Men tar ändå detta med Frontline då grannes hund under mig oxå kliar sig.

#7 Okej ja om grannens hund oxå kliar sig så är de lika bra att ta de säkra före det osäkra=) Det kan ju vara både och!
Qui dormit, non peccat
#8 Zoo sa att om inte detta nya foder hjälper så skulle jag ha laxolja över maten var nå flytande sådan. Men hon gillar inte detta Torrfoder, är så petigt att äta just nu. Men hon får inget annat. Frisk hund o katt de svälter ej ihjäl..

#8 Kinkig vovve=) Nee de äter när de blir tillräckligt hungriga, även om det kan ta ett tag! Men överlevnadsdriften vinner=)
Qui dormit, non peccat
#10 Ja hon äter det men hon sneglar hellre på katternas mat *har katt med trolig foderallergi så bara ett foder där som oxå gäller*
Små hundar är nog lite mer kinkiga än vad stora hundar är. Min schäfer var ej ett dugg kinkig *R.I.P Aug -05*