Välling
Hej, jag har en liten fråga här :) Jag köpte välling till råttorna igår, och jag köpte majs välling. Gillard em det och är det ett bra alternativ? Eller skulle jag valt något annat till bebbarna?
Tacksam för svar :)
Mvh Vinetta

Majsvälling är perfekt till bebisar! :)

#1 Och så bra! Har hört att man ska blanda i ett rått ägg också. Nu är det inte mycket kvar innan jag kan hämta småpojkarna ! :D
Men vilket müsli passar bäst då?
Mvh Vinetta

#2 osötad musli med de fyra sädesslagen är bra=) axas=)
Qui dormit, non peccat

#2 Okej, då ska jag köpa det i helgen. Och annat gott att blanda i :)
Mvh Vinetta

Jag brukar ha finax sunt och gott, nu sist köpte jag dock Ica gott liv müsli naturell som jag tänkte prova =) Axa grynblandning finns ju också men jag tycker den är lite för mjölig och dammig.

#5 Okej. Jag vet att på Hemköp i stan har dem en massa nyttiga fröer och sånt som man kan köpa på lösvikt. Brukar köpa det till min gerbil, kan jag köpa det till råttor också då?
Mvh Vinetta

#6 Åh vad orättvist!! Jag har sett det på en del affärer inne i sthlm också, men ingen i norrtälje verka ha fattat vilken genial idé det där är! (Visst är det risentas vi snackar om?? :P ) Det är PERFEKT att köpa sånt till råttmat!

#7 såt finns ju på ica=)
Qui dormit, non peccat

#8 Risenta müsli på lösvikt? Det finns då inte på min ica… 

#7 Ja, det kan det nog vara :P Minns inte riktigt. Men då ska jag åka iväg och köpa det .. när jag får lite tid över :P
Mvh Vinetta

#9 då är de dags att klaga
är det en stor eller liten icaaffär?
Qui dormit, non peccat

#11 Det är ju en kvantum och det är en STOOOR kvantum… grrr. ska skriva en lapp till förslagslådan tror jag bestämt!