Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 448 ggr
Moderkaka
0

Bråkande flock

Mina fyra råttdamer har fått för sig att bråka väldigt mycket nu. Hmm, vet inte riktigt vad jag ska göra åt dom. Den enda hade blivit biten förra veckan så att det blev ett sår. 

Så jag undrar om ni har några tips på vad ja ska göra åt mina bråkiga djur.. Tungan ute

Tack..

hus-musen
0

Skilja dem åt eller försöka ta reda på varför de bråkar genom att studera demGlad

Qui dormit, non peccat

Moderkaka
0

Har studerat dem, men kan inte riktigt komma på vilka det är som bråkar "mest".. Obestämd Ingen har bråkat så det har blivit sår när jag har Sett det.. Svårt och veta hur jag ska dela upp dom.. hehe

silverorm
0

Gör om i buren, så mitt o ditt försvinner en smula… ge dem mycket att greja med, så de blir upptagna av annat o trötta i kroppen o i huvudet! Mina honor har en grävlåda att aktivera sig i, lägger i godis då o då mycket poppis! Även tidningar på botten så de har något att riva i och boa med! Lycka till!

Moderkaka
0

Ska testa med lite mera nytt i buren och se om det blir bättre. :) Känns ju tråkigt om man skulle behöva skilja på dem nu, helt plötsligt. Har ju varit lugnt hela tiden jag haft dom..