Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 1573 ggr
Sach
0

NY BUR!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har jag köpt ny bur till pojkarna.

Kostade bara 1400 och är toppen bra. Fast jag och sambon höll på o bli tokiga när den skulle sättas ihop. Det följde inte med någon beskrivning.

Här kommer lite bilder

Sach
0

Mer bilder

Ladyinred
0

ett tips är att hålla koll på de små luckorna, brukar inte ta lång tid innan råttorna lär sig skjuta upp dom.

Sach
0

de är försatta alla redan

Sach
0

fler bilder

Sach
0

o så en lite bild på Viggo

Sach
0

Fritz kliar sig bakom örat

sockerrattan
0

Vad är det för sort bur? O var köpte du den?

Mia//

Sach
0

Jag köpte den på amiralen Zoo i Karlskrona. Kallas för Edvin Råttbur.

Theres
0

Jag vill också ha en sån stor och billig =)

golf.ifokus.se

Sach
0

jag är super nöjd och pojkarna med. Fast de tog de flera timmar innan de vågade sig uppåt i buren.

Theres
0

Tar bara 1 timma till Karlskrona :D Hade jag bara haft plats för den så.

golf.ifokus.se

Sach
0

den är typ fyrkantig o lätt att ställa undan. Går på hjul, vilket var ett krav jag hade på nya buren.

Så råttorna fick stort bra utrymme, framförallt klättermässigt och jag fick en bur som inte tar upp hela rummet.

sockerrattan
0

Såg jätte-fin ut! Det var därför jag undrade!

Mia//

Sach
0

har försökt hitta den på andra ställen, på typ nätet. Men har inte lyckats. Men AMiralen Zoo tilhör Zoo arken kedjan, jag tror de fortfarande gör det. Så har du ngn Zoo arken, Arken Zoo, vad de nu heter så kolla med dem.

KickanW
0

Åh, den där har jag varit nyfiken! Du får uppdatera sen när du vet om den är bra!

zoolatri
0

Den var snygg! Många burar ser så "konstiga" ut, jag har oxå en voljär på hjul, men den ser ändå ut som en minicirkus i alla möjliga färger:P

SweGizmo
0

jätte snyggt:) lätt att städa ur????

Min blogg: SweGizmo.se

merlin85
0

Åkellos katalog.http://www.akello.se/PDF/Sm%E5djur.pdf

Dom har fler ÄNNU större burar Glad

Man får väll ringa å kolla närmaste återförsäljare om man vill köpa en antar jag.

Sach
0

Japp den är lätt. Sen går den ju på hjul med, bara o rulla in i duschen. Två stora luckor som gör det enkelt att komma in och skrubba. Utdragbar botten.

MalinMalin
0

Superfin bur killarna fått…..där kan dom ha massa kul och massa mys i hängmattorna :-)

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.