Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 465 ggr
Mari
0

Oxbowfoder i Hudiksvall

De ska börja ta hem oxbowfodret till djurkliniken i Hudiksvall och de behöver en liten kundkrets, så om någon som bor i närheten och är intresserad så ta kontakt med mig eller skriv här i tråden.

Transport ner mot Söderhamn kan också ordnas och säkert till andra ställen med.

Oxbow har foder för flera smådjur, ni kan läsa mer här: http://www.chalimac.se/

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

emmeb
0

Vad är det för pris och hur stora är påsarna?

Mari
0

#1 Det ska jag ta reda på :) Återkommer med svar

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Falurven
0

Jag bor i Hudik. :> Ska kolla upp fodret. :)

Mvh Nathalie

Mymlan
0

Kan man verkligen lita på detta foder med tanke på deras råd etc på hemsidan ang råttor?

Jag vet att detta foder är bra till Marsvin då jag haft detta.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Mari
0

#4 Ingen aning faktiskt vet bara att det är bra för marsvin.
Var precis någon som nämnde det inne på kaninif. Så någon kanske kan maila och tillrättavisa dem med riktiga uppgifter så det blir rätt?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

KickanW
0

#4: Men vad är det som är så himla fel då? Det enda jag läste är burmåtten och springhjul och det har väl ingenting med råttans näringsbehov att göra? Det med buren verkar de ju dessutom blanda ihop med hamstern (att de skrivit på fel sida bara) och att man inte vet att råttor ska ha djur är nog väldigt, väldigt vanligt… Och behöver inte alls betyda att de inte vet allt annat grundläggande. Jag tror de flesta på forumet skulle ha fel gällande en sak om vi blev utfrågade, men med allt annat har vi kanske superkoll. Då man kan bli misstänksam är väl om det förekommer en massa fel på en hemsida, inte ett eller två små.

Crispig
0

Jag e nöjd sålänge fodret är bra… men jag blandar eget ^^

Mari
0

Prislista och mer information får man om man hör med kliniken, dock inväntar de fortfarande prisbesked men de svarar så fort de får svar själv.

www.hudiksvallssmadjursklinik.se

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se