Hjälp
För några dagar sen började min råtta betesig väldigt konstigt, hon slänger huvet åt alla håll och springer runt i cirklar , och är allmänt nervös/stressad känns det som. men efter nåra minuter lungar hon sig och somnar på min axel.
Vet någon va det är för fel? eller om jag kanske gör något fel? .
// Clara
Låter som sneskalle. Sök på det här inne.
Kan bero på örininflamation eller tumör.
Jag vet inte säkert!
Håller med #1 boka tgid hos veterinären så du får medicin..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jo, jag har vart hos veterinären och det var troligen en öroninflamation trodde h on så hon fick medicin i 10 dagar men hon är fortfanabde sne :/
det har jag. jag var den 8/1 . och han är fortfarande sne fast hon har fått medicin ://
Sned kan hon fortsätta vara hela livet, även om öroninflammationen försvinner. Så kolla på allmäntillståndet istället för bara på huvudet 

Mvh Stephanie 

Hur har hon förändrats?

Mvh Stephanie 

Hon har blivit mer stressad, mer typ hypperaktiv, springer bara runt i cirklar i mitt knä, har svårare att slappna av när hon liggerpå mina axlar, lite dåligare balans tycker jag, för han ramla av min axel igår, och nästan idag med. :(

Hur ser hennes tänder ut? En av mina råttor fick troligtvis en hjärntumör och betedde sig på det viset. Hennes ena tand växte i rasande fart.
jag kolla nyss, tänderna var i samma längd, förutom dom två dänderna i underkäken dom var jätte långa , men detr kanske sak varaså?