Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 704 ggr
P0okerface
0

Hjälp

För några dagar sen började min råtta betesig väldigt konstigt, hon slänger huvet åt alla håll och springer runt i cirklar , och är allmänt nervös/stressad känns det som. men efter nåra minuter lungar hon sig och somnar på min axel.

Vet någon va det är för fel? eller om jag kanske gör något fel? .

// Clara

Karmatarerskanise
0

Låter som sneskalle. Sök på det här inne.
Kan bero på örininflamation eller tumör.

Jag vet inte säkert!

Mymlan
0

Håller med #1 boka tgid hos veterinären så du får medicin..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

P0okerface
0

Jo, jag har vart hos veterinären och det var troligen en öroninflamation trodde h on så hon fick medicin i 10 dagar men hon är fortfanabde sne :/

P0okerface
0

det har jag. jag var den 8/1 . och han är fortfarande sne fast hon har fått medicin ://

Stephanie
0

Sned kan hon fortsätta vara hela livet, även om öroninflammationen försvinner. Så kolla på allmäntillståndet istället för bara på huvudet Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

P0okerface
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon är just nu lite förkyld tror jag, men hela hennes personlighet har förendras, :(

Stephanie
0

Hur har hon förändrats?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

P0okerface
0

Hon har blivit mer stressad, mer typ hypperaktiv, springer bara runt i cirklar i mitt knä, har svårare att slappna av när hon liggerpå mina axlar, lite dåligare balans tycker jag, för han ramla av min axel igår, och nästan idag med.  :(

anija
0

Hur ser hennes tänder ut? En av mina råttor fick troligtvis en hjärntumör och betedde sig på det viset. Hennes ena tand växte i rasande fart.

P0okerface
0

jag kolla nyss, tänderna var i samma längd, förutom dom två dänderna i underkäken dom var jätte långa , men detr kanske sak varaså?