konstig svans

Hon ser ut att vara väldigt torr eller något sådant….badar du henne?
ibland men tycker inte det har behövts på ett tag…

De ser ut som en otroligt torr svans! Har du smörjt in den efter bad tex?
Annars kan de vara tex svamp som torkar ut svansen. O nått annat som ja inte kommer på just nu för jag är hungrig
Qui dormit, non peccat
s..svamp?visste inta att dom kunde få svamp!! :O

Vad smörjer ni med?
smörja med kallpressad olivolja för då får hon bara lite extra nyttiga fetter när hon slickar på det.
kan man bara ta olivolja och smörja in med?

allt som är opafymerat och inte är giftigt fungerar. barnolja är bra tex. har ni olivolja hemma så använd det. de är nyttigt både för svansen o magen=)
Qui dormit, non peccat
hört att man kan använda smör också men vet inte om det stämmer.
Min blogg: SweGizmo.se

jo allt som är fett är ju bra, så osaltat smör är helt ok. däremot så blir de väldigt kladdigt=)
Qui dormit, non peccat

pilla inte på flagorna….råttorna blir hemsk ömma om de inte har den skyddande huden över….smörj in å låt de sedan få bildas nytt skydd under de torra….
#10 ja kladdigt blir det nog:) men smör är iaf något som nästan alla ha hemma:) så blir det lite akut så är det ju bra^^
Min blogg: SweGizmo.se
tack :D vi har nån konstig salva hemma som är extremt effektiv.
Det innehåller: Bivax, calendulaolja, mandelolja, E-vitaminolja, calendulatinkur, citron gräs och lavendel det är "mirakel salva" anser jag , men kanske jag inte ska lägga det på svansen, jag prövade med lite fett men hon värkade inte alls bry sej, och hon är nästan överviktig