Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 508 ggr
Aleexandra
0

Bur köp :)

Äntligen har jag nog hittat en bra bur , håll tummarna för mig att hon har den kvar :)

Sett att en här i forumet har en sådan , blå stor , 160 cm hög :)

Aleexandra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer jag med en bild, dock precis ihop satt och liite saker insatt . . .

Ninja
0

Fiiin bur!! Nu är ju det roligaste kvar, att inreda buren full i grejer! :D

Aleexandra
0

Jo :) Ska börja snart, vet bara inte vad jag ska hitta på , jag och min fantasi är inte på topp, men jag ska kolla runt och sno lite ideer ;)

Ninja
0

Haha man får burinredningssyn efter ett tag, allt man tittar på funderar man på om det kan passa i buren. :D Man blir nog lite miljöskadad av tt ha råtta tror jag ;D

Aleexandra
0

Haha jo eller hur , har ju haft ett par innan men inte haft en sånhär stor innan , och nu så tycker jag nästan den är för liten för jag vill så mycket, men jag ska försöka hitta hyllplan och sätta in eller får jag be pojkvännen som snart är utb. snickare hitta på något :) Men jag har fått in lite mer nu , får ta och sätta fart nu :)

TacoBelle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dösnygg bur (en Ferplast Brio Maxi om du inte visste det *burgalen*)

Ferplast har jättebra hyllplan med stegar som man kan köpa till deras voljärer och inreda med. Har dom inte det i din djuraffär så be dom ta hem sånna.

Bifogar en bild på min Ferplast Brio Medium med hyllor och stegar.

zimzon
0

Vilken fin stor bur. :) En sån skulle jag vilja ha. :D

Aleexandra
0

Tack så mycket för tipset , ska köpa något i form av hyllplan annars måste jag säga att mina ÄLSKAR sina fågelpinnar , så fler sådana ska oxå inhandlas :D

rattmamman
0

Fina burar! Vad kostar det att investera i en sådan? Fungerar det med att dra ut bottenlådan och städa? Själv lyfter jag in hela buren i duschen varje vecka och spolar av hyllor (samma som dina hyllor TacoBelle) och galler. Hur sjutton gör ni när ni städar? Alla tips mottages tacksamt, för det är så himla trist med städningen….

TacoBelle
0

Min Brio Medium kostar ca 2500 som ny. Om man ska skura gallret så tar man bara en svamp och tvättar av det på plats. Jag har tidningspapper på hyllplanen som jag byter ofta och toalådor med kattsand som råttorna gör sina behov i. Bottenlådan är bara att dra ut och tömma.

Aleexandra
0

Jag gav 1700kr för min som var använd i två månader , och den är som ny , ser knappt använd ut så jag är jätteglad att jag hittade den , letade som en galning i 2 månader efter en voljär :)¨

Jag har ju ännu inte behövt städa den , men jag har två stora luckor och två små på var sida så det ska inte vara några problem :D