Låsta trådar
Jag har en fundering…
Varför låser ni annons-trådarna?
Är det inte bättre att lämna de olåsta så folk kan hjälpa till att putta upp dem ifall de har halkat ner? Och sedan låsa dem när annonsen inte gäller längre? =) Så gör de ju på de andra ifokus-sajterna iallafall. Då blir aldrig någon annons bortglömd.
golf.ifokus.se

därför att folk ska alltid diskutera i annonstrådarna fast man inte får det. de blir otroligt tröttsamt att läsa! vill man ha en tråd upputtat så pmar man en Medarbetare eller Sajtvärd så puttar vi upp den=)
Qui dormit, non peccat

dessutom så ligger annonserna kvar om man kollar på köp o sälj-kategorin så de är inget problem egentligen=)
Qui dormit, non peccat

Ja, men om man som jag bara läser de senaste inläggen på första sidan… då missar man en hel del ;) Det är sällan jag går in i de olika kategorierna och kolla gamla inlägg. Jag tänker mer att det som folk tycker är intressant och det som är aktuellt ligger på senaste inläggen på första sidan =) Har en tråd halkat ner så står det säkert inget intressant…typ 
golf.ifokus.se

är man intresserad av att köpa en råtta så kollar man väl i köp o sälj-kategorin? de tycker jag verkar logiskt iaf..
dessutom så skrivs de så mycket trådar här så en mycket aktuell tråd kan ligga 2 sidor bak! de är bestämt så iaf att alla annonstrådar ska vara låsta. o försäljningen av råttor verkar inte ha gått ner av det heller, för om man vill så kikar man.
Qui dormit, non peccat
Dessutom kan man ju (som jag just gjorde) skapa en ny tråd som hänvisar till annonstråden i fråga. Anledningen till att de satt den här regeln är ju för att det var ohållbart, det utbröt såna diskussioner i annonstrådarna så det fungerade inte…