Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 247 ggr
Theres
0

Låsta trådar

Jag har en fundering…
Varför låser ni annons-trådarna?
Är det inte bättre att lämna de olåsta så folk kan hjälpa till att putta upp dem ifall de har halkat ner? Och sedan låsa dem när annonsen inte gäller längre? =) Så gör de ju på de andra ifokus-sajterna iallafall. Då blir aldrig någon annons bortglömd.

golf.ifokus.se

hus-musen
0

därför att folk ska alltid diskutera i annonstrådarna fast man inte får det. de blir otroligt tröttsamt att läsa! vill man ha en tråd upputtat så pmar man en Medarbetare eller Sajtvärd så puttar vi upp den=)

Qui dormit, non peccat

hus-musen
0

dessutom så ligger annonserna kvar om man kollar på köp o sälj-kategorin så de är inget problem egentligen=)

Qui dormit, non peccat

Theres
0

Ja, men om man som jag bara läser de senaste inläggen på första sidan… då missar man en hel del ;) Det är sällan jag går in i de olika kategorierna och kolla gamla inlägg. Jag tänker mer att det som folk tycker är intressant och det som är aktuellt ligger på senaste inläggen på första sidan =) Har en tråd halkat ner så står det säkert inget intressant…typ Obestämd

golf.ifokus.se

hus-musen
0

är man intresserad av att köpa en råtta så kollar man väl i köp o sälj-kategorin?  de tycker jag verkar logiskt iaf..

dessutom så skrivs de så mycket trådar här så en mycket aktuell tråd kan ligga 2 sidor bak! de är bestämt så iaf att alla annonstrådar ska vara låsta. o försäljningen av råttor verkar inte ha gått ner av det heller, för om man vill så kikar man.

Qui dormit, non peccat

KickanW
0

Dessutom kan man ju (som jag just gjorde) skapa en ny tråd som hänvisar till annonstråden i fråga. Anledningen till att de satt den här regeln är ju för att det var ohållbart, det utbröt såna diskussioner i annonstrådarna så det fungerade inte…