Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 1013 ggr
KAGE
0

Tips på inredning?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har någon tips på lite inredning jag kan lägga till i nya buren? :o

Har tänkt att leta upp en stor gren att ställa in så råttisarna kan klättra upp till hängmattan iaf, och längst ner ska jag ställa dit en låda att ha toa-lätt i.. Men mer då?

/Karoline.

HannaM
0

gillar råttisar rör?? det skulle jag ha=)

KAGE
0

Jo ska fixa ett prinlesrör när jag ätit upp innehållet hah :D

/Karoline.

HannaM
0
Daydreams
0

Ni kanske kan ta det i samma tråd

KAGE
0

Var ju inte så mycket att komma med i den tråden =p

/Karoline.

niffen
0

Då kan man skriva *putt*   :]

UpptagetNamn
0

Hängmattor, hus i alla olika former & storlekar, rör, stegar, ramper, rep, grenar, bytta med sand att gräva i, salladsboll, kartonger att gömma sej i, hängbroar..
Gå till djuraffären & kolla, (:

KAGE
0

Men det är ju jag som vill ha tips, inte ge till nån random annan o.0

/Karoline.

niffen
0

Tips som tips? Bara för att nån skrivit t.ex. "rep" nu, får jag inte gå och köpa det?

Daydreams
0

När det finns en färsk tråd med exakt samma namn, är det bara onödigt att starta en ny likadan. Om du vill att folk ska skriva ner tips till dig så får du nog mer respons om du puttar upp en tråd än när du gör som nu och startar en kopia.

KAGE
0

Jag syftade på att det var hon som frågade efter shit till sin bur, och nu frågar jag efter shit till min bur + ger ut en bild så randoms kan fantisera och föreställa sig saker som kanske skulle passa i min bur, ok? :3

/Karoline.

Bullerbytjejen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

du har ju ingen "fångst" det e ju nästan obligatiorisk i råttburar :-P en sån från ikea du vet..

Daydreams
0

Ja men fyll den med shit och stäng in dig i den då:) Perfekt inredning.

KAGE
0

Bullerbytjejen: SMART : O tack :DD !

Daydreams: Wuut? .

/Karoline.

Bullerbytjejen
0

bry dig inte om daydreams, hon förvandlas på natten :) Du får ta henne som hon är, hon är trevlig när man väl börjar se vad hon går för :)

dorislinn
0

GladMera tiips!

Liingefors
0

Du kan hänga upp ett grimmskaft till en häst i buren det gillar dom att klättra på!

Otaku
0

Jag skulle börja med att sätta upp en massa hyllor och stegar. Så att råttorna kan klättra runt. Sen skulle jag hänga upp hängmattor och kanske en såndär fångst #12 skickade. :) Och så en massa roliga leksaker och handukar och ja.. bara fantasin setter gränserna!

Mvh Vinetta