Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 786 ggr
Liingefors
0

Letar råtthane.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när jag har skaffat en större bur så får jag plats för mer än två råttor! Så jag skulle vilja köpa en till :)

Jag har två hanar som är jätte snälla en föddes 8/9-07 och en föddes 20/5-08. 

Den ena är dumbo och den andra är toppörad, dom har aldrig bitit någon och är väldigt glada och nyfikna.

Jag bor i ödeshög som ligger i östergötland. Om du har en snäll tamråtthane där hemma som du måste sälja kontakta mig här eller på min mail! Men jag kan inte åka utanför östergötland för att hämta råttan.

Mail: Sofie.lingefors@hotmail.com

Kram SofiiTungan ute

Nicciz
0

Psst… Jag åker till Motala och Linköping då och då. Så jag kan hjälpa till med transport från Stockholm Flört

TacoBelle
0

Psst igen. Den buren funkar inte till små råttor, honor och bäbisar.

Liingefors
0

hehe psst ja vet de e därför jag har hanar hehe

Liingefors
0

1# Ok gud va gulligt av dig Skrattande

Liingefors
0

1# När ska du hit ner nästa gång?

zickan
0

Vet du någon som ska till husdjursmässan som kan ta med åt dig? Eller transport hjälp på annat håll?
Jag har en helsvart underbar frammåt, busfrö ifrån vapen kullen. Samt en lite lugnare mer försiktig pew dumbo rex ur ädelstenskullen. Både srs reggade.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

TacoBelle
0

Jo men psst igen Flört , den funkar inte ens till små bäbishanar. Rynkar på näsan

Nicciz
0

#5 Jag ska till Linköping troligtvis söndagen den 4/1. Iaf den helgen åker någon i familjen till Linköping. Och jag ska vara på mässan på lördagen Flört och troligtvis ska jag även möta upp en annan råtta för vidare leverans från mässan på fredagen.

Liingefors
0

Letar inte längre! Kan stänga denna tråd den som kan om det går asså.Skrattande