Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1418 ggr
Love-
0

Favorit sovplats

Hej!

Jag undrar vad som är din/dina råttors favorit sovplats. Skicka gärna med en bild när den/dem sover där.

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Raaata
0

Mina Råttor sover görna på det översta hyllplanet eller i en liten kartong. (Har tyvärr ingen bild på demRynkar på näsan

Amoz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I något av deras nu 2 rör ^^

(skolans råttor men jag vill råttnappa dom! Vi kan låtsas att de är mina lite eftersom de är i min skola ^^')

Volrath
0

Burbalkongen^^

[FrejaGna]
0

Högsta hyllplanet och på "taket" av Ikeas minifångst är favoriterna. Sedan gillar den ena att ligga i en skokartong.

Tramsa
0

Den stora varukorgen!

jessi_twini
0

Nakenfis ääälskar sin hängmatta ;)

rumpelstinskin
0

i trähuset eller i blomkrukan eller bakom :)

Sach
0

jag gjorde mig till o köpte toalettlåda. de tyckte den passade bättre som säng en som toa. Fast sen jag köpte en hängmatte variant så har dem sovit mest där

KickanW
0

#8: Gud vilken mysig bild! :D

silverorm
0

Våra gossar sover nästan alla på en hylla högst upp i buren, jag har ställt hundmatskålar där med toalätt i (tänkt som toa då…men tji fick jag utmärkta sängar tydligen…)Glad De har oxå lite hängmattor här o där som de delar broderligt ibland!

Våra honor har samma koncept och samma åsikter oxå tydligen… men de sover liite mer i en handduk som jag hänger upp som hängmatta till dem.Glad

Molle08
0

en av mina råttor brukar sova i flecce "tält" iaf den yngsta hanen uppskattar det. och det passar bra och lätt få plats när man är liten.

Raaata
0

Mina har just hittat ett nytt ställa att sova på.

I matskålen!:P

Molle08
0

Raaata… *skratt*

Raaata
0

#13 (Molle08) iallafall den stora hon äter helatiden den andra bara samlarTungan ute

pebb
0

Mina flickor sover nästan bara i sin hängmatta!

AnneN
0

Pandoras favorit sovplats är inne i sitt hus där hon bäddat med tidningspapper

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Emma87
0

Hittils är det utan tvekan denna korg på översta hyllplanet :)

pebb
0

#17 gud va mysigt dom ser ut att ha det!

[daniel85]
0

På varandra är polulärast här! ha ha spelar inte rol vart bara det är på varandra i en enda storhög

Molle08
0

Saga.. min nya tillskottstjej ligger för jämnan i sin Fleecetält för  guldhamstrar. och gärna sover bort hela dagen där i värmen.. Hon får ha den för hon är ännu så liten plutt *ler* 5 veckor gammal..

Nuffi var större då då han var 5 veckor.. men hon lilla är liten och söt.. Bild på Saga kommer senare…

Har inte någon kamera att fota med.

Emma87
0

Nu har hängmattan blivit himla poppis. Om nån av småtjejerna lagt sig nån annanstans när Kahlo bestämt sig för att hängmattan is the place, då går hon och puttar på utbölingen så att alla tre sover tillsammans. Småflickorna i mitten, Kahlo med nosen utanför :)

rumpelstinskin
0

putt

idisen95
0

åh plutten sover mest i huset men hon låg och sov på huset bild kommer

Raaata
0

#17 vad är det för tyg typ du har?  Har nämligen en liknande korg som du och har hö i den men de puttar bara bort höet!

Love-
0

#21 bilekn färg e det på din råtta som är i mitten?

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Lancia
0

En hundmatskål från IKEA som fungerar som extra toalåda och står på burbotten är Tures favorit, och ibland får han sällskap av Björn också. I övrigt gillar Björn att ligga högst upp i minifångsten och ibland i hängmattan där Dextro oftast huserar.

Tures hundmatskål skall givetvis vara bajsfri, därav allt bajs runt omkring. :D

idisen95
0

här sover tösen på huset

Mellannie
0

Min ena råtta sover i hängmattan uppe i vänstra hörnet, och den andra råttan sover nera i högra hörnet! Fast ibland kryper de intill varandra i hängmattan!