Akut Karantänhem
Jag söker nu akut ett hem för mina inköpta bebisar att kunna bo i. Hemmet ska gälla som karantänboende minst tre veckor upp till sex veckor totalt. Sen hämtar jag hem bebisarna.
Gärna Uppsala med omnejd eller Gävle. Helst vill jag att man inte har egna råttor själv. Bur, mat mm står jag för.Men bebisarna måste ha ett hem innan söndagen. annars måste jag avboka dom
Det är två st agouti dumbo hanar på ca fem veckor.
För mer info skicka mig ett pm här på forumet eller maila mig på:
winterr8tta@hotmail.com
Åå synd att jag har andra råttor =/ Och jag bor i stockholm..
Jag ska ju ha en råtta från kullen så jag kan ta hand om dem… Men jag kanske inte räknas som karantänhem eftersom jag var på Luciautställningen och har en del råttor?
jag skulle karnske kunnat ta dom om jag får för mamma fast jag har ju sessan men hon ha inte varit i kontakt med någon råtta på senaste tiden inte heller varit på utställning

#2 Nä tyvärr kan ingen som var på dec utställningen vara karantän hem tyvärr. Men tack så mycket för ditt erbjudande.
Får man bara fråga vem du ska ha bebisar ifrån? :)

#4 Dem som bara var där men inte har egna råttor kan ju 

Om du inte lyckas hitta någon annan kan jag ställa upp, Mia. Det beror lite på när det handlar om. Har inte varit i kontakt med andra råttor eller råttmänniskor på väldigt länge och alla är friska här hemma. Senast jag hade kontakt med möss var 1:a November men de är också friska så det ska vara lugnt här hemma. Men det är inte alls säkert att sambon går med på det men hör av dig om det krisar!
Älskar mina stora små vänner..