Hyllor
Var sjutton hittar man bra hyllor till buren? Bara hittat i trä(som gick sönder på en gång) och jättestora grå hörnhyllor i plast. Varit på bromma zo0marknad samt 3affärer till utan resultat…
Vet att nån nämde kungens kurva i en annan tråd men det ligger så avigt till… Vet ni fler ställen som säljer plasthyllor el har ni 1-2st som ni kan sälja?

alla zoon mer eller mindre säljer plasthyllor, men priset kan skilja rejält! i kungens kurva så är de billigast vad jag sett..
men googla då om du inte hittar så får du upp en massa alternativ=)
Qui dormit, non peccat

Varit i 4affärer och ringt lika många. Ingen har 

Klicka på länken här,så hittar du dom där du kan beställa dom på nätet
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Tack Malin men den är så stor plus att jag helst inte vill ha hörn…..

#4 inte vill ha hörn? hur menar du nu? kolla på nån av arken affärerna då, de har hyllor!
Qui dormit, non peccat
#5: Hon vill inte ha hörnhyllor? :P

#6 har aldrig sett nån hylla där hyllan inte är en hörnhylla=)
Qui dormit, non peccat
… Jag har bara haft hyllor som inte är hörnhyllor :S
(googlade lite)

#8 aha ja kallar de där för hörnhyllor med=) för de sitter ju i hörnen
men då är jag med iaf, sånna finns på arken och i kungens kurva, samt inne i stan vid t-centralen. sen har jag inte varit in på några mera affärer!
Qui dormit, non peccat
Men, det sitter ju i så fall i två hörn, och då är det väl inte hörnhyllor :P Hörn är ju där två sidor möter varandra…

Lyckades inte skriva mer igår, antingen strulade iFokus el min dator. Det jag då skrev var väl ungefär följande;
De där ser ju bra ut! Problemet är att jag har rundade hörn men det kanske funkar ändå? Var ligger den vid centralen? Har för mig att de flyttat. Försökt kolla på eniro men utan resultat….
Flickorna kommer idag så jag vore tacksam för snabbt svar 

hmm rundade hörn? låter mysko.. kanske är enklast att köpa vanliga plastbrickor från tex ikea då, bara att borra hål o fäsa med krokar eller buntband=)
Qui dormit, non peccat

Kanske det. Ska ju hämta flickorna vid centralen idag så jag tänkte passa på att kolla affärn där men som sagt, var ligger den?

visst fråga den som är sämst på stockholm
hmm hur sak jag förklara det här då… men typ där de brukar stå taxi vid en stor rondell mot vattnet=) haha lycka till att hitta förresten=) jag får visa idag men de är alldele i närheten av t-centralen, kanske 100 meter bort eller nått! de är en liten affär så den kanske inte finns med på eniro, de har hänt förut!
Qui dormit, non peccat

hmm jadu de måste vara enklare att köpa plastbrickor bara o billigare framför allt! alla hyllor som jag har sett har "spetsiga" hörn, de kan bli problem att få dit dem då! men de är ju inte jätteakut ändå, råttor klättrar väldigt bra o de kan ju krypa in i fågelbaden utan problem=)
Qui dormit, non peccat

Jo men jag tänkte att det kunde vara trevligt för dem.
Är adressen till den på centralen hemlig eller?
Kan ju alltid fixa till hörnen annars får jag väl sy en "bro" el nåt

nja de är väl det att alla inte är utsatta=) finns en pytteliten djuraffär i örnsberg, den finns inte heller med på eniro=)
Qui dormit, non peccat

Det förstår jag väl. Frågade ju DIG iom att du nämnde den vid centralen tidigare 
Vad är det för plastbrickor ni menar?? Skärbrädor eller? :P haha
http://elinalgotsson.blogg.se

#20 ja typ=) eller serveringsbrickor eller vilka tunna plastbrickor som helst som är lätta att göra hål i=)
Qui dormit, non peccat

#22 hihi jag förklarade jue=) vet inte vad gatan heter, men den ligger som jag beskrev iaf=)
Qui dormit, non peccat

He, he, ca 100m från t-centralen är ju ingen direkt beskrivning 
Löste sig ju ändå
Vasagatan 10 är adressen till den lilla zoobutken som ligger vid Centralenstationen.

Tack 
) så blev det till att sy en hängbro.