Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 492 ggr
RatAngel
0

R.I.P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

R.I.P Fetto 27/11-06 - 13/12-08

imorse skulle kolla till dom då såg jag att Fettot bara låg helst stilla med blod runt munnen och tasarna  , jag blev skit skraj och tog ut henne

Hon hade puls , och hon andades . Men hon bara låg helt stilla i handuken som jag hade virart runt henne .

Jag ringde vet och dom sa att jag skulle avakta och kolla va som hade hänt ,  dom sa också att jag skulle ge henne vatten .

Runt 17.00 började hon röra massor på sig , jag trodde att hon skulle resa på sig och springa iväg , men det gjorde hon inte ,

Hon dog strax efter det , i min famn , jag såg när hennes ögon blev helt svarta  och jag kände när hennes hjärta slutade slå .

Det va så hemskt , !

vet inte vad jag ska göra nu , Lillen som hennes bur kompis heter blir juh helt ensam , har tyvärr inte tid att ska skaffa nån ny heller.

På bilden sover hon så sött

Allamej
0

Jag beklagar jättemycket :( Hur gammal är Lillen? Kanske du ska omplacera

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mymlan
0

Eller ge ny kompis/ar

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

RatAngel
0

# 1 Hon är två år

Allamej
0

Då tror jag att du kan ha henne själv resten av hennes liv om du verkligen inte vill skaffa fler… Det hade varit värre om hon bara varit 6 månader eller så.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

RatAngel
0

Precis , vill helst ha kvar henne ,då hon är så underbar