R.I.P
R.I.P Fetto 27/11-06 - 13/12-08
imorse skulle kolla till dom då såg jag att Fettot bara låg helst stilla med blod runt munnen och tasarna , jag blev skit skraj och tog ut henne
Hon hade puls , och hon andades . Men hon bara låg helt stilla i handuken som jag hade virart runt henne .
Jag ringde vet och dom sa att jag skulle avakta och kolla va som hade hänt , dom sa också att jag skulle ge henne vatten .
Runt 17.00 började hon röra massor på sig , jag trodde att hon skulle resa på sig och springa iväg , men det gjorde hon inte ,
Hon dog strax efter det , i min famn , jag såg när hennes ögon blev helt svarta och jag kände när hennes hjärta slutade slå .
Det va så hemskt , !
vet inte vad jag ska göra nu , Lillen som hennes bur kompis heter blir juh helt ensam , har tyvärr inte tid att ska skaffa nån ny heller.
På bilden sover hon så sött
Jag beklagar jättemycket :( Hur gammal är Lillen? Kanske du ska omplacera
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Eller ge ny kompis/ar
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

# 1 Hon är två år
Då tror jag att du kan ha henne själv resten av hennes liv om du verkligen inte vill skaffa fler… Det hade varit värre om hon bara varit 6 månader eller så.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Precis , vill helst ha kvar henne ,då hon är så underbar