Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 538 ggr
emmeb
0

Charmiga husdjur

Mina killar är med i en tävling, "Härnösands charmigaste husdjur", det vore jättekul om ni ville rösta på boysen! :)

Länk: http://d1.allehanda.se/lasarbilder/djurbilder.php?page=1&avd=&kat=harnosand_husdjur&besk=H%E4rn%F6sands+charmigaste+husdjur

emmeb
0

(Killarna har nummer 64.)

empan-hampus
0

Synd att det kostar =P Annars skulle jag ha röstat =)

empan-hampus
0

Nej jag skulle faktiskt röstat på rottweilern brevid =') Jisses vad söt! Haha men dina råttor var oxå underbara =)

dorkey
0

Bor du i Härnösand? :O

emmeb
0

Hehe. Jag kommer ursprungligen från Härnösand men flyttade tre mil norrut då jag va 10. Nu bor jag  alldelles vid Högakustenbron men är i Härnösand flera ggr i veckan. ^^

Då jag snokade på din bdb uptäkte jag att du verkar känna en av mina gamla klasskamrater btw. ^^

Liingefors
0

NR 8 e bara så söt! Dina råttor va verkligen fina också!

dorkey
0

#5 Jaså? Vem? ^^

Bim
0

Jag har röstat! :D

emmeb
0

Tack så mycket Bim! *Hoppas innerligt att mina gubbar bräcker alla hundar och katter!* Cool

KickanW
0

Har också röstat. Vore hemskt kul med ett par snygga rådisar i stället för alla alldagliga hundar och katter!

Bim
0

haha, joo, alla tror att det kommer bli den söta lilla chiuauan eller den fina labradoren, men nejnej, det blir några äckliga råttor istället! :D

Liingefors
0

Vad menas med äckliga? Bara undrar asså

Bim
0

#12 haha, jag bara skojjar… :P Om råttorna skulle vinna skulle vissa nog undra lite… x)

RatLover
0

skulle absolut ha röstat om jag inte hade haft borta min telefon! *fy på jenny* men lycka till iaf, jag hejjar på dig och råttorna :)

Bim
0

#14  men jenny då! jag smsade dig idag! ;) Lite OT! :P

gulzebra
0

Snabb fråga - varför är det sån frid och fröjd med sånt här rösttiggeri medan det blev världens rabalder när en medlem länkade till månadens råtta från ett annat ifokus-forum förut?

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram