Charmiga husdjur
Mina killar är med i en tävling, "Härnösands charmigaste husdjur", det vore jättekul om ni ville rösta på boysen! :)
(Killarna har nummer 64.)
Synd att det kostar =P Annars skulle jag ha röstat =)
Nej jag skulle faktiskt röstat på rottweilern brevid =') Jisses vad söt! Haha men dina råttor var oxå underbara =)
Bor du i Härnösand? :O
Hehe. Jag kommer ursprungligen från Härnösand men flyttade tre mil norrut då jag va 10. Nu bor jag alldelles vid Högakustenbron men är i Härnösand flera ggr i veckan. ^^
Då jag snokade på din bdb uptäkte jag att du verkar känna en av mina gamla klasskamrater btw. ^^
NR 8 e bara så söt! Dina råttor va verkligen fina också!
#5 Jaså? Vem? ^^

Jag har röstat! :D
Tack så mycket Bim! *Hoppas innerligt att mina gubbar bräcker alla hundar och katter!* 
Har också röstat. Vore hemskt kul med ett par snygga rådisar i stället för alla alldagliga hundar och katter!

haha, joo, alla tror att det kommer bli den söta lilla chiuauan eller den fina labradoren, men nejnej, det blir några äckliga råttor istället! :D
Vad menas med äckliga? Bara undrar asså

#12 haha, jag bara skojjar… :P Om råttorna skulle vinna skulle vissa nog undra lite… x)
skulle absolut ha röstat om jag inte hade haft borta min telefon! *fy på jenny* men lycka till iaf, jag hejjar på dig och råttorna :)

#14 men jenny då! jag smsade dig idag! ;) Lite OT! :P
Snabb fråga - varför är det sån frid och fröjd med sånt här rösttiggeri medan det blev världens rabalder när en medlem länkade till månadens råtta från ett annat ifokus-forum förut?
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram