Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 648 ggr
KastKatt
0

Att förlora.

Att förlora ett husdjur är fruktansvärt svårt.

Jag hade en hund som hette Freja. Och för ett tag sedan var vi tvungna att avliva henne då hon hade ont i ryggen. Av rena egoistiska själ ville jag inte det. För hon var mitt allt. Och jag saknar henne fortfarande så mycket att det gör ont.

Men, när min hund gick bort så skickade en vän (som också förlorat ett husdjur) denna länken till mig. Jag kollade på den och grät, men det tände verkligen ett hopp hos mig.

Den är lite 'b' och inte så bra gjort. Men. De kan vara skänt att veta att man inte är ensam om att verkligen sakna en hårig liten vän.

Här är den;

http://www.indigo.org/rainbow/

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

souvenier
0

Naww, lilla vargen, Freja <3

Men ja, den filmen är söt även om den är dåligt gjord ^^

http://elinalgotsson.blogg.se

ElinLi
0

Förstår precis hur det känndes .. förlorade mitt ena marsvin för ett tag sen.. Hade ingen att prata med , försökte prata med vännerna men som svar fick jag : Köp ett nytt? .. Det tog hårt på mig ..

souvenier
0

Somliga förstår inte hur nära ett husdjur kan komma en, hur mycket de kan betyda.

Vi hade en katt när jag var yngre som var med mig överallt, följde mig till skolan och kom och väntade på mig när jag slutade skolan, väldigt lustigt faktiskt. Men hur gulligt som helst. Men en dag när jag skulle hem från skolan så kom han aldrig. Mamma kom med bilen dock, och bad mig, och min lillebror att hoppa in. Hon berättade att hon fått köra upp Nisse, till blå stjärnans djursjukhus. Han hade blivit påkörd och hela bakkroppen var förlamad och det gick inte göra något åt eller rädda på något sätt. Det fanns bara en sak att göra, att låta honom somna in. Det som gjorde mest ont var att jag inte fick en chans att säga hejdå. Det tog nog flera år innan jag accepterade att han aldrig skulle komma tillbaka. Jag var ju ganska liten, men minns det som om det vore igår.

http://elinalgotsson.blogg.se

SweGizmo
0

aww.. vad söt film.

Min blogg: SweGizmo.se

KastKatt
0

#1 Ja… Fan saknar den hunden så att det gör ont.

ja kass, men budskapet väger upp det.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

#2  Man tar så jävla illa vid sig. Om man förlorar en vän så överväger ingen ens en gång tanken på att 'skaffa sig en ny'

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

#3 Fy faaan :( *krama Elin* Det är så jävla hemskt. Har förlorat både djur och 'männskliga' vänner. Varje gång det har skärs mitt hjärta i bitar.

Tur att eran mor hämtade dig aif..

Jo hemskt att itne få säga hejdå.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

#4 Ja, den hjälpte mig en del, och den kanske kan hjälpa andra också? Skadar ju itne att försöka göra andras lidanande lite lättare.

Greetings.

Legacy Mwari.

Elipowe
0

Ush ush :(!!

*Kramar om!*

Jag vill inte tänka på när min hund kommer att gå bort, USH! Han betyder allt för mig, han har gjort så mycket och gör så mycket. Bara att se han värmer upp mig inombords. Vi har gått igenom så mycket, han är en omplacerings hund. Den lilla olyckliga hunden har gått från ledsen och ouppfostrad till en hund som kan tävla dressyr och världens gladaste hund. Ush! Nej jag vill inte att han skall försvinna.

Jag har förlora mycket här i livet, 3 hästar och ett par fåglar :(! Det är hemskt. :(

Den där filmen gör mig lika rörd varje gång. :o

wintermynta
0

Vilken vacker film.

KastKatt
0

#9 awh tack! Jo det är klart! hur gammal är din hund då?

Ja, den är riktigt fin :)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

#10 Ja verkligen :)

Greetings.

Legacy Mwari.