Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 811 ggr
LenoreH
0

Hängmattor

Hur fäster ni era hängmattor? Tycker band/snören snabbt borde bli avgnagda eller?

Ladyinred
0

jag använder buntband, visst de tuggar av nåt hörn ibland och man får göra ett nytt litet hål, men men. det går bra endå och är inte särskilt dyrt.

LenoreH
0

Ha, ha, buntband verkar visst vara lösningen på det mesta

emmeb
0

Jag använder klädnypor. Jag kör hörnet på hängmattan "zickzack"(?) mellan burgallret en två, tre ggr och sen en klädnypa på änden.

pebb
0

Jag kör på såna där stora gem, de går ju även att länka i varandra om man behöver ha dem lite längre.

LenoreH
0

Det kanske redan finns en bildtråd men ni får jättegärna sätta in bilder! Jobbar i en tygaffär så material har jag i överflöd bara inspiration om bra fästanordningar som saknas. Får hem tjejerna om 9dagar. Väntan är olidlig så jag tänkte roa mig med att inreda åt dem, vill ju att de ska ha det så bra som möjligt Glad

Allamej
0

Jag använder S-krokar. Dom går inte sönder och är billiga :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

RatLover
0

jag använder jättestora säkerhetsnålar som jag fick med när jag skaffade tjejerna, jätte praktiska :)

LenoreH
0

Det lät ju bra. Hur stora är s-krokarna? Köpes på järnhandel/byggvaruhus eller?

idaleck
0

Jag använder S-krokar som jag köper jättebilligt på ÖB. Man kan sätta upp vad som helst med dem=)

LenoreH
0

Storlek?

Allamej
0

dom finns mellan 3 cm (som jag har till hängmattorna) och uppåt :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

KickanW
0

Klädnypor mestadels… Men även säkerhetsnålar ibland (stora, säkra).

Har letat som en galning efter S-krokar men hittar inte :S

hus-musen
0

jag har vanliga typ nylonband, för mina pojkar gnager inte på inredning=) enkelt o bra, lätt att knyta upp oxå=)

Qui dormit, non peccat

AnneN
0

Jag gjorde som Kajsa Varg och tog vad jag hade så då blev det presentsnören. Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ladyinred
0

#2 Japp, buntband är lösningen på allt här hemma och jag har fört över det på min mor, hon har hängt upp sina gardiner med buntband Skrattande

[Driva]
0

Har köpt jättebilliga karbinhakar på clas ohlson. I metal som inte går att gnaga ned :p

Otaku
0

Jag har en överdos med balsnören. Kan man använda det också? Eller är det faligt? ( Jag har inte råttor.. ännu )

Mvh Vinetta