7,9 kilo råtta
Hmm jag vägde råttorna idag och får fram att mina råttor tillsammans väger 7959g
Hur många kilo råtta har ni 

En..och han väger väll nåt på 1kg xD

Puh,8kg råtta….där ligger man i lä
! Här hemma har jag bara ca 860 g än så länge, men vi jobbar på det…..

Runt 2 kilo har jag… vet inte exakt

Jag har nog strax över 1 kg råtta..
1,6-1,7 kilo kanske…

2,5 kg råttor här hemma än så länge..

ca ett kg :)

ingen anig här ^

Då har vi hitills 18 kilo råtta i den här tråden 

Åh vad roligt om alla skulle skriva då har vi X-antal råttor på forumet och X-antal kilo råtta 
Hoppas Babbett kommer och höjer lite… och alla med stora finnar *s*

Mina väger tillsammans ungefär 700 g. Så mina två små honor blev en stor hane! :)
Älskar mina stora små vänner..

#12 Mina 3 små honor blir en lika stor hane… x)

Jag har 3st tamråttor och 2st GP-råttor. Och mina GP-råttor som nu är 8veckor gamla väger 670 och 678g så tillsammans väger de 1348g.
Mina tamisar väger 480 + 470 + 440 = 1390
Så allt som allt 2738g
Men GP-råttorna kommer att hamna mellan 1,5kg - 2kg :P
Min gp har nyss fyllt tre mån o väger strax över 1,1 kg. Beräknad slutvikt e mellan 2,5-3,5 kg. Han har stora råttor i sin släkt.
2150 gram allt som allt

*putt
350 g på sessan

Nu vet jag inte riktigt hur mycket dom väger tillsammans eftersom att min ena råtta har spinkat ner sej.
Men förut vägde dom 1.2 kg tillsammans ungefär. Jag har 2 råttor.

hmm mina 4 tjocka korvar väger nog runt 2300 gram tror jag! men 3 är inte fullvuxna än så de växer nog lite till=)
Qui dormit, non peccat
Suck. Det tar för lång tid att räkna, men ungefär 27 stycken råttor och dom väger ca 500g igenomsnitt… 

#21 oj de blir ju typ 13500 gram! brukar du resa med dina råttor? tycker mina är otroligt otypmliga när man ska stuva runt dem.. =)
Qui dormit, non peccat
Jag har exakt 3kg råtta!
Utslagsräknar jag så borde jag ha 10 kilo råtta :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Hm, ca 1,4 kg här fördelat på två grabbs.
Har bara typ 600 g råtta :(! Vill ha fler söttisar :D!!

Hmm.. jag borde räkna om mina 

Jag har nog 600 g råtta = 2 st.
golf.ifokus.se
Jag har ca 3 kg råttor nu tror jag…
ungefär 700 gr :)

vet inte ^^
eller hon har iallafall gått upop ganska mkt på senaste tiden tycker jag vågen visar nästan 400
Jag har lite drygt 3,3 kg råtta fördelat på två killar och fem tjejer. :)