Kommentarer om råttsida
Har just uppdaterat lite på min råttsida, bland annat lagt till ett "avsnitt" om att köpa råtta. Ni får gärna kika in och ge kommentarer. Är texten tydlig? Har jag glömt något? osv.
Tack på förhand!

såg lite stavfel men annars är den jättefin!
snygga bilder, fattar int ehur du får råttorna att posera så snyggt! jag får mest "spökråttor" på mina bilder=)
Qui dormit, non peccat
Säg gärna stavfelen!
Åh, Russin vad han såg skruttig ut på hans presentationsbild :O
Sketsöta råttor, som vanligt, men Russin är min favvo såklart, tihi…
Skruttig? Haha, jag tror mest han var nyvaken :D
Ja, det kanske han var ;) Söt var han iaf 
Som sagt, jag vill gärna veta alla stavfel och konstiga formuleringar. Jag har läst igenom texten flera gånger och hittar inget, men det blir ju så efter ett tag. Man blir blind.
Precis. Man vill ju mer än gärna veta vilka stavfel man råkat skriva så man kan rätta sig och dom ;O
Mvh Nathalie
Sjukt bra gjort Kickan. :D
Jag ska rekommendera den till råttnybörjare!
Tack :) Den där sidan hamnar tydligen rätt högt bland nybörjade som söker på google (det är många som mailar mig med frågor) så jag kände att den borde vara lite uppdaterad.

Jag hittade en sak nu.. man rekommenderar eller avråder… men man avrekomenderar inte
när jag fått ordning på min sida igen länkar jag gärna till dig!!! Bra Jobbat!!!
Ah, tack, det ska jag ändra!
Har du hemsida förresten? Visste jag inte. Skriv gärna adress, dig vill jag ha med på min lista :)

Så lite så :) min sida är www.freewebs.com/nicciz-rattbo men just nu är alla bilder borta.. jag jobbar på att fixa det 
Putt! Jag vill fortfarande veta vilka stavfel du hittade hus-musen :P
kan du inte publicera några av de frågor du får och svara på dem på sidan? då kan ju endel som undrar saker kanske få svar utan att du behöver få samma frågor hundra gånger om. :P
De vanliga frågorna har jag ju redan publicerat… Annars får jag mest speciella frågor som bara någon person undrar.

Ja, jag mailade tex och frågade bl.a. om Lagos-buren är bra (såg att hon hade en sån då), vilket resulterade i att jag köpte Kickans bur för typ tre månader sen :D
Bra sida för övrigt, men det har jag ju redan sagt innan :)
Kul att du ska starta en honflock också!